FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

HRVATSKI PRIJEVOZNICI ZBOG ČEKANJA NA GRANICAMA SVE VIŠE GUBE; MMTPR JOŠ ČEKA ODGOVOR SLOVENSKOG MINISTARSTVA U VEZI REŽIMA PRELASKA GRANICE

HR-Hrvatska-prijevoznici-ceste-granični prijelazi-Gospodarstvo/poslovanje/financije-Promet Hrvatski prijevoznici zbog čekanja na granicama sve više gube; MMTPR još čeka odgovor slovenskog ministarstva u vezi režima prelaska granice ZAGREB, 4. svibnja 2004. (Hina) - Nastavak dugotrajnih čekanja i kolona kamiona na graničnim prijelazima sa Slovenijom i Mađarskom za hrvatske cestovne prijevoznike, posebno male, značit će povećanje njihovih troškova, smanjenje dobiti, čime će biti ugrožen i njihov opstanak, izjavio je danas predsjednik Hrvatskih cestovnih prijevoznika Marijan Banelli u povodu današnjih još većih nego jučer gužvi i čekanja na graničnim prijelazima.
ZAGREB, 4. svibnja 2004. (Hina) - Nastavak dugotrajnih čekanja i kolona kamiona na graničnim prijelazima sa Slovenijom i Mađarskom za hrvatske cestovne prijevoznike, posebno male, značit će povećanje njihovih troškova, smanjenje dobiti, čime će biti ugrožen i njihov opstanak, izjavio je danas predsjednik Hrvatskih cestovnih prijevoznika Marijan Banelli u povodu današnjih još većih nego jučer gužvi i čekanja na graničnim prijelazima.#L# Glasnogovornica Ministarstva mora, turizma, prometa i razvitka (MMTPR) Marina Halužan pak napominje da su upoznati sa nastalom situacijom te da su u vezi toga još 27. travnja uputili dopis slovenskom resornom ministarstvu u kojemu su tražili odgovore i upozorili na sada nastale probleme, ali da do danas nisu dobili odgovor. Banelli očekuje još goru situaciju na granicama u idućim danima te napominje da hrvatski prijevoznici neće moći, i već sada ne mogu, ispoštovati rokove isporuke i utovara roba. Kao alternativu za međunarodni granični prijelaz kod Macelja prema Sloveniji, koji je i danas najzagušeniji, Banelli spominje odlazak na obližnji malogranični prijelaz Lupinjak, kao i prijelaze Trnovec, Dubrava Križovljanska i Kaštela (u blizini prijelaza Pasjak/Rupe), ali to mogu jedino vozila koja su prazna i ne trebaju dodatne inspekcijske preglede. Policija na te prijelaze, kaže, već usmjerava takva vozila. Osim toga, alternativa je i međunarodni granični prijelaz Goričan, prema Mađarskoj, koji za sada nije još toliko opterećen, ali kako kaže Banelli, to opet ovisi o prijevoznicima i tome mogu li si priuštiti veće troškove. Banelli u svemu tome posebno pohvaljuje i ističe korektan i maksimalni učinak hrvatskih graničnih službi, kao i policije, dok o službama s druge strane granice nema baš pohvalnih riječi. Dodaje i da bi hitno nešto trebalo napraviti za ljude, prijevoznika koji dugo čekaju na prijelaz, bar postavljanjem kemijskih wc-a i kioska sa pićem i hranom. Glasnogovornica Ministarstva mora, turizma, prometa i razvitka (MMTPR) Marina Halužan pak napominje da su upoznati sa problemima gužvi i kolona teretnih vozila na graničnim prijelazima te da su u vezi toga, a u sklopu svojih nadležnosti, još 27. travnja uputili dopis slovenskom resornom ministarstvu u kojemu su tražili odgovore i upozorili na sada nastale probleme. Tražili su tako odgovore hoće li međunarodni granični prijelaz Pasjak/Rupe odnosno sa slovenske strane Jelšani biti na vrijeme opremljeni svim potrebnim službama, a zamolili su i da se na tom prijelazu ukloni znak ograničenja o dopuštenih 7,5 tona. Upit se odnosio i to kada će biti dovršena rekonstrukcije i uređenje prijelaza kod Macelja odnosno Gruškovlja, kao i da im dostave koji će se režim prelaska od 1. svibnja primjenjivati na ostalim graničnim prijelazima. Taj su dopis uputili i hrvatskom Ministarstvu vanjskih poslova, ali kako napominje Halužan, do danas im sa slovenske strane nije stigao nikakav odgovor. (Hina) xtam yds

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙