Riječ je o izuzetno zahtjevnom poslu na kojem je radilo više od sto djelatnika, a tijekom tog posla široka potrošnja niti jedan trenutaka nije ostala bez plina, ističu u Plinacro-u.
Također naglašavaju kako je u povezivanju dijela novog 75 barskog transportnog sustava Pula-Zagreb-Slavonski Brod s postojećim transportnim sustavom, spajanje u Kutini (što je jedna od ukupno četiri predviđene lokacije spajanja) bilo najveće i najzahtjevnije glede obima, tehničkog rješenja i nužnih predradnji.
Riječ je o jednom od najosjetljivijih spajanja na lokaciji gdje se inače spajaju postojeći sustavi Zagreb-Kutina i Virovitica-Kutina, te novi, 75 barski transportni sustav Zagreb-Kutina i Kutina-Slavonski Brod, a unutar tog čvora locirana je i najveća mjerno-redukcijska stanica Kutina, objašnjavaju u Plinacro-u.
Ističu i kako je izgradnja magistralnog plinovoda Kutina-Slavonski Brod u završnoj fazi te je obavljen tehnički pregled, a u završnoj je fazi i izgradnja plinovoda Ivanja Reka-Kutina,
Radovi pak na plinovodu Pula - Karlovac, za koji je Plinacro krajem prošlog tjedna dobio građevinsku dozvolu, trebali bi početi sredinom siječnja iduće godine, a njegov dovršetak očekuje se sredinom 2006. godine.