Bez obzira na to kuda će prolaziti buduća trasa, neizbježiv je most preko rijeke Čikole i obilaznica oko grada Drniša kako bi se izbjegao sadašnji nepovoljan prelazak Moseća, istaknuto je u raspravi o cestovnom povezivanju triju gradskih središta u Šibensko-kninskoj županiji.
Skup je sazvan na poticaj Drnišana, s nakanom da se jasno odredi kojim bi se pravcem najbrže povezali ti gradovi, ali i prevladala promentna izoliranost Drniša koji nije zadovoljan sadašnjom razinom prometne povezanosti sa Šibenikom, a ujedno je ostao bez spoja na autocestu, kazao je drniški gradonačelnik Ante Dželalija.
Skupu su nazočili župan Duje Stančić, šibenski dogradonačelnik Tomislav Ninić, pročelnik Upravnog odjela grada Knina Milivoj Rimac i predstavnici Hrvatskih cesta, Županijske uprave za ceste, zagrebačke tvrtke "Urbing". Ta je tvrtka i izradila izmjene Prostornog plana grada Drniša koje su upravo na javnom uvidu i iz kojih se vidi da nije riješena dvojba kuda će ići buduća brza cesta.
Sudionici se slažu da je neizbježiva gradnja brze ceste Šibenik - Drniš - Knin, a struci je prepušteno da odredi koji je to najučinkovitiji i najbrži pravac. Grad Drniš, rečeno je, mora dobiti što bližu obilaznicu s mostom na rijeci Čikoli, što omogućuje gospodarski razvoj cijelog drniškog kraja. Uz brzu cestu ostaje i sadašnja državna cesta D 33 koja je spora, s lošim prilazom Drnišu i pet pružnih prijelaza, pa je nužno i nju obnoviti.
Župan Stančić ocijenio je kako je državna cesta danas najskuplja varijanta jer odnosi mnoge mlade živote, stalno se obnavlja, a nikad nije prava prometna poveznica. Stoga se Županija zauzima za to da se trajno riješi pitanje prometne povezanosti tih gradova, bez obzira na to koliko treba u to treba uložiti, istaknuo je župan.