FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Grupacija pivara: Kodeks odgovornog marketinškoga komuniciranja

ZAGREB, 15. prosinca 2005. (Hina) - Predstavnici Grupacije proizvođačapiva, slada i hmelja koji djeluju u sklopu Sektora za poljoprivredu,prehrambenu industriju i šumarstvo Hrvatske gospodarske komore svojimsu potpisom potvrdili prihvaćanje Kodeksa odgovornog marketinškogakomuniciranja, objavili su iz HGK.
ZAGREB, 15. prosinca 2005. (Hina) - Predstavnici Grupacije proizvođača piva, slada i hmelja koji djeluju u sklopu Sektora za poljoprivredu, prehrambenu industriju i šumarstvo Hrvatske gospodarske komore svojim su potpisom potvrdili prihvaćanje Kodeksa odgovornog marketinškoga komuniciranja, objavili su iz HGK.

Prema uzoru na standarde marketinškoga komuniciranja prihvaćene u zapadno-europskom krugu, hrvatsko udruženje proizvođača piva, slada i hmelja, koje djeluje već 15 godina, oblikovalo je vlastita pravila ponašanja i propisalo minimum standarda u svim marketinškim komunikacijama, s ciljem održanja povjerenja potrošača te podupiranja odgovornog i umjerenog konzumiranja piva.

Članice Grupacije obvezale su se Kodeksom na poštovanje visokih etičkih standarda marketinške komunikacije, uz poštovanje važećih hrvatskih zakona i kodeksa u oglašavanju alkoholnih pića.

Temeljno pravilo Kodeksa govori o usmjeravanju reklamnih poruka pivara isključivo prema punoljetnim osobama uz zagovaranje umjerene konzumacije piva, radi sprječavanja nenamjernog promoviranja neodgovorne uporabe alkohola, istovremeno u cilju stvaranja efektne i privlačne marketinške komunikacije.

Kodeks odvaja marketinške komunikacije koje promoviraju pivo s aktivnostima nespojivim s alkoholnim pićima, kao što su vožnja ili opasne aktivnosti.

Predsjednik HGK Nadan Vidošević istaknuo je kako je usvajanje Kodeksa odgovornog marketinškog ponašanja dokaz zrelosti tvrtki u Hrvatskoj koje su svjesne društvene odgovornosti pri promicanju svojih proizvoda.

(Hina) xtp yds

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙