Prema uzoru na standarde marketinškoga komuniciranja prihvaćene u zapadno-europskom krugu, hrvatsko udruženje proizvođača piva, slada i hmelja, koje djeluje već 15 godina, oblikovalo je vlastita pravila ponašanja i propisalo minimum standarda u svim marketinškim komunikacijama, s ciljem održanja povjerenja potrošača te podupiranja odgovornog i umjerenog konzumiranja piva.
Članice Grupacije obvezale su se Kodeksom na poštovanje visokih etičkih standarda marketinške komunikacije, uz poštovanje važećih hrvatskih zakona i kodeksa u oglašavanju alkoholnih pića.
Temeljno pravilo Kodeksa govori o usmjeravanju reklamnih poruka pivara isključivo prema punoljetnim osobama uz zagovaranje umjerene konzumacije piva, radi sprječavanja nenamjernog promoviranja neodgovorne uporabe alkohola, istovremeno u cilju stvaranja efektne i privlačne marketinške komunikacije.
Kodeks odvaja marketinške komunikacije koje promoviraju pivo s aktivnostima nespojivim s alkoholnim pićima, kao što su vožnja ili opasne aktivnosti.
Predsjednik HGK Nadan Vidošević istaknuo je kako je usvajanje Kodeksa odgovornog marketinškog ponašanja dokaz zrelosti tvrtki u Hrvatskoj koje su svjesne društvene odgovornosti pri promicanju svojih proizvoda.
(Hina) xtp yds