Taj zrakoplov, inače dvokrilac, prepravljen je da može služiti i kao hidroavion, a posjetitelji ga mogu od danas potpuno obnovljena razgledati u Tehničkom muzeju zajedno s ostalim izlošcima starih zrakoplova.
Obnova zrakoplova, koji je bio u uporabi od 1945. do 1964. i u raznim inačicama proizveden u oko 200 komada, počela je 2000. Preklani je grad Zagreb odobrio novac za obnovu zrakoplova koji je bio u relativno lošem stanju te je nakon dvije godine restauratorskog rada danas predstavljen javnosti. Restauratori su odabrali stanje u kakvu je bio 1957., istaknuto je na predstavljanju.
Inače konstruktor zrakoplova FZN 9002/YUCGO Rudolf Fizir (1891. - 1960.) konstruirao je ukupno 18 tipova zrakoplova, prijateljevao je s velikim imenima svjetskog zrakoplovstva, a kao najpoznatiji hrvatski konstruktor zrakoplova hrvatskoj je javnosti relativno nepoznat. Prvi zrakoplov, koji je Fizir konstruirao 1913., ostao je u nacrtima, a 1925. konstruirao dvokrilac "Fizir" kojim postiže bolje rezultate od zrakoplova s dvostruko jačim motorom. Fizir je 1927. pobijedio na natjecanju Male Antante, a otada se njegove letjelice počinju serijski proizvoditi. Njegovi zrakoplovi dvokrilci bili su u sastavu vojske Kraljevine Jugoslavije i zrakoplovstva NDH.
Velik uspjeh postigao je i zrakoplovom "Fizir FN", proizveden u nekoliko stotina primjeraka. Taj je dvokrilni dvosjed s dvostrukim upravljačem i 30 godina nakon Drugoga svjetskog rata bio u uporabi kao školski zrakoplov.