Prosječno je tijekom 2005. godine mjesečno prodano 5.915 novih automobila.
Podatke o prodaji vozila za isto razdoblje objavila je istodobno i agencija Puls, po kojoj je u studenom prodano 5.740 automobila, a u prvih jedanaest mjeseci 65.092.
Najprodavanija marka u prvih jedanaest mjeseci, po podacima obiju agencija, i dalje je Opel sa tržišnim udjelom od preko 15,6 posto ili 10.197 novih osobnih vozila po podacima Promocije plus odnosno 10.284 prodanih vozila po podacima agencije Puls.
Slijede Renault sa prodanih 8.250 vozila (Puls - 8.287 vozila), a treće mjesto drži Volkswagen sa 6.807 vozila (odnosno 6.884 vozila). Među prvih pet još su Peugeot i Citroen.
Studeni je, nakon duže dominacije Opela, po prodaji, sa 745 automobila (744), pripao Renaultu. Opel je na drugom mjestu sa prodana 722 automobila (724), ispred Volkswagena koji je prodao 621 vozilo (672), Citroena sa 470 vozila (469), i Škode sa 414 vozila (413).
Najprodavaniji model u prvih jedanaest mjeseci je Opel Astra, ispred Renaulta Clia, koji je s drugog na treće mjesto potisnuo Opel Corsu.
U studenom, po podacima Promocije Plus, najprodavaniji je model Opel Astra, a slijede Renault Clio i Škoda Fabia. Po podacima Pulsa, redoslijed za studeni je Opel Astra, Renault Clio i Opel Corsa.
U ukupnoj prodaji u prvih jedanaest mjeseci, automobili s dizelskim motorom sudjelovali su sa 46,4 posto, podaci su Promocije plus.
Najveći udio automobila s dizelskim motorom među prodavanijim vozilima, u svojoj prodaji imaju Volkswagen - 81 posto, te BMW, Mercedes i Audi sa preko 75 posto.
Najviše novih putničkih vozila registrirano je u zagrebačkoj regiji s udjelom od 35,4 posto među novim vozilima. Slijede kupci iz Primorsko-goranske (8,8 posto), Splitsko-dalmatinske (8,6 posto ), Istarske (7,5 posto) i Osječko-baranjske županije (5,7 posto).
Na začelju su Ličko-senjska (0,6 posto), Požeško-slavonska (1 posto) i Virovitičko-podravska županija (1,2 posto).