Njegov Clio III osvojio je 256 bodova i tako izborio tijesnu pobjedu pred novim Passatom njemačkog Volkswagena, koji je zaostao pet bodova (251) i Alfom Romeom 159 iz talijanskog Fiat Auta, koji je osvojio 159 bodova.
Za naslov europskog "automobila godine 2006." natjecalo se 28 novih modela.
Renault je sredinom listopada u Europi počeo prodaju treće generacije svojeg malog uspješnog automobila kojim želi detronizirati suparnički Peugeot 206 i upotpuniti svoj spektar gradskih vozila.
U odnosu svog na prethodnika, Clio III sa svojih 399 centimetara duži je za oko 17 centimetara, viši za 7 centimetara i teži za 110 kilograma.
Izrađivat će se u verzijama s trima i peterima vratima, a planira se da iz dvaju pogona godišnje izađe 475 tisuća Clija III (325 tisuća iz Flinsa u Francuskoj i 150 tisuća iz Burse u Turskoj, proizvodnog pogona koji u rad kreće 1. siječnja 2006.)
Renaultu je ovo već šesti naslov "automobila godine". Prvi je osvojio 1966. modelom Renault 16, a potom su slijedili Renault 9 1982., Clio I 1991., Megane Scenic 1997. i Megane II 2003.
Da bi mogao sudjelovati u izboru za "automobil godine", mora biti riječ o novom modelu, proizvedenom posljednje kalendarske godine, čija predviđena prodaja u Europi ne smije biti manja od pet tisuća komada na godinu. Time se iz izbora isključuju prestižni, ali slabo prodavani modeli, poput Rolls-Roycea.