FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Od siječnja do listopada prodano više od 59.300 automobila

ZAGREB, 7. studenog 2005. (Hina) - Od početka godine do kraja listopadau Hrvatskoj je prodano 59.358 novih automobila, što su 133 vozila višenego u istom lanjskom razdoblju, a samo tijekom listopada prodano je5.627 novih putničkih automobila ili 8 posto više nego u listopadulani, objavila je agencija Promocija plus pozivajući se na podatkeMinistarstva unutarnjih poslova.
ZAGREB, 7. studenog 2005. (Hina) - Od početka godine do kraja listopada u Hrvatskoj je prodano 59.358 novih automobila, što su 133 vozila više nego u istom lanjskom razdoblju, a samo tijekom listopada prodano je 5.627 novih putničkih automobila ili 8 posto više nego u listopadu lani, objavila je agencija Promocija plus pozivajući se na podatke Ministarstva unutarnjih poslova.

Podatke o prodaji vozila za isto razdoblje objavila je istodobno i agencija Puls, po kojoj je u listopadu prodan 5.661 automobil, a u prvih deset mjeseci ukupno su prodana 59.352 automobila.

Najprodavanija marka u prvih deset mjeseci, po podacima obiju agencija, i dalje je Opel sa tržišnim udjelom od preko 15,9 posto ili 9.475 novih osobnih vozila po podacima Promocije plus odnosno 9.557 prodanih vozila po podacima agencije Puls.

Slijede Renault sa prodanih 7.505 vozila (odnosno 7543 vozila), a treće mjesto drži Volkswagen sa 6.186 vozila (odnosno 6.212 vozila. Među prvih pet još su Peugeot i Citroen.

I listopad je kao i prethodi mjeseci, pripao Opelu koji je na prvom mjestu po prodaji, sa 790 automobila (803), ispred Renaulta koji je prodao 671 vozilo (676), Volkswagena sa 616 vozila (624), Citroena sa 477 (476), Peugeota sa 441 te Škode sa 353 vozila (352).

Najprodavaniji model u prvih deset mjeseci je Opel Astra, ispred Opela Corse i Renault Clia.

U listopadu je redoslijed nešto drukčiji: najprodavaniji model je Opel Astra, a slijede Renault Clio, Opel Corsa, Peugeot 206 i Škoda Fabia.

U ukupnoj prodaji u prvih deset mjeseci, automobili s dizelskim motorom sudjelovali su sa 46,6 posto, podaci su Promocije plus.

Najveći udio automobila s dizelskim motorom u svojoj prodaji imaju Volkswagenova vozila - 81,2 posto, te BMW, Mercedes i Audi sa preko 75 posto.

Novoregistrirana vozila najčešće imaju zagrebačke registarske oznake s udjelom od 35,3 posto među novim vozilima. Slijede kupci iz Primorsko-goranske (8,7 posto), Splitsko-dalmatinske (8,4 posto ), Istarske (7,5 posto) i Osječko-baranjske županije županije (5,7 posto).

Na začelju su Ličko-senjska (0,6 posto), Požeško-slavonska (1 posto) i Virovitičko-podravska županija (1,3).

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙