Podatke o prodaji vozila za isto razdoblje objavila je istodobno i agencija Puls, po kojoj je u listopadu prodan 5.661 automobil, a u prvih deset mjeseci ukupno su prodana 59.352 automobila.
Najprodavanija marka u prvih deset mjeseci, po podacima obiju agencija, i dalje je Opel sa tržišnim udjelom od preko 15,9 posto ili 9.475 novih osobnih vozila po podacima Promocije plus odnosno 9.557 prodanih vozila po podacima agencije Puls.
Slijede Renault sa prodanih 7.505 vozila (odnosno 7543 vozila), a treće mjesto drži Volkswagen sa 6.186 vozila (odnosno 6.212 vozila. Među prvih pet još su Peugeot i Citroen.
I listopad je kao i prethodi mjeseci, pripao Opelu koji je na prvom mjestu po prodaji, sa 790 automobila (803), ispred Renaulta koji je prodao 671 vozilo (676), Volkswagena sa 616 vozila (624), Citroena sa 477 (476), Peugeota sa 441 te Škode sa 353 vozila (352).
Najprodavaniji model u prvih deset mjeseci je Opel Astra, ispred Opela Corse i Renault Clia.
U listopadu je redoslijed nešto drukčiji: najprodavaniji model je Opel Astra, a slijede Renault Clio, Opel Corsa, Peugeot 206 i Škoda Fabia.
U ukupnoj prodaji u prvih deset mjeseci, automobili s dizelskim motorom sudjelovali su sa 46,6 posto, podaci su Promocije plus.
Najveći udio automobila s dizelskim motorom u svojoj prodaji imaju Volkswagenova vozila - 81,2 posto, te BMW, Mercedes i Audi sa preko 75 posto.
Novoregistrirana vozila najčešće imaju zagrebačke registarske oznake s udjelom od 35,3 posto među novim vozilima. Slijede kupci iz Primorsko-goranske (8,7 posto), Splitsko-dalmatinske (8,4 posto ), Istarske (7,5 posto) i Osječko-baranjske županije županije (5,7 posto).
Na začelju su Ličko-senjska (0,6 posto), Požeško-slavonska (1 posto) i Virovitičko-podravska županija (1,3).