FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Završen 4. hrvatski seminar o Bolonjskom procesu

VARAŽDIN, 12. studenog 2005. (Hina) - Četvrti hrvatski seminar oBolonjskom procesu na kojemu je bilo riječi o aktualnim pitanjima iproblemima u njegovoj provedbi završio je u Varaždinu na Fakultetuorganizacije i informatike zagrebačkoga Sveučilišta isticanjem višeprijedloga zaključaka.
VARAŽDIN, 12. studenog 2005. (Hina) - Četvrti hrvatski seminar o Bolonjskom procesu na kojemu je bilo riječi o aktualnim pitanjima i problemima u njegovoj provedbi završio je u Varaždinu na Fakultetu organizacije i informatike zagrebačkoga Sveučilišta isticanjem više prijedloga zaključaka.

Prvi od tih prijedloga o kojima će se očitovati akademska zajednica i svi čimbenici u provedbi Bolonjskoga procesa jest da Hrvatska grupa za promicanje Bolonjskog procesa svakako treba nastaviti raditi i redefinirati ciljeve u skladu sa sadašnjom fazom primjene Bolonjskog procesa u Hrvatskoj i Europi.

U predloženim zaključcima istaknuto je da su studenti i dalje nedovoljno obaviješteni o promjenama u visokom školstvu te da postoje razlike o obaviještenosti studenata o promjenama na pojedinim sveučilištima.

Ocijenjeno je da su za takvo stanje podjednako odgovorni svi sudionici koji trebaju ravnopravno surađivati u raspodjeli odgovornosti za pravodobnu i točnu informaciju - studenti i studentske udruge, sveučilišni nastavnici i suradnici, uprave sveučilišta i fakulteta te nadležno ministarstvo.

U predloženim zaključcima navedeno je da je aktivan rad na promicanju kulture kvalitete i uspostavi sustava kvalitete u hrvatskom visokom školstvu još uvijek temeljni izazov za hrvatska sveučilišta.

S tim u vezi spomenuto je da je Agencija za znanost i visoko obrazovanje osnovana i počela raditi ali i da je još daleko od potrebne funkcionalnosti da bi mogla ostvariti postavljene ciljeve. Zato je istaknuto da bi Agencija trebala biti potpuno neovisna od nadležnog ministarstva i od visokoškolskih ustanova i po ustroju i u djelovanju.

Tijekom dvodnevnoga seminara bilo je među ostalim riječi i o odgovornosti države i lokalne zajednice za visoko školstvo, o povezivanju gospodarstva i visokoga školstva te o stanju u hrvatskom visokom školstvu nakon Ministarske konferencije zemalja potpisnica Bolonjske deklaracije održane u norveškom Bergenu u svibnju ove godine.

Održane su i tri radionice: o odgovornosti državne i lokalne zajednice za visoko školstvo, upisima na poslijediplomske studije i kriterijima vrednovanja programa te o ulozi, pravima i obvezama studenata u Bolonjskom procesu.

Seminar su organizirali Tempus projekt "Hrvatska grupa za promicanje Bolonjskoga procesa - Cro4 i Bologna", Sveučilište u Zagrebu i Ministarstvo znanosti, obrazovanja i športa. Nositelj spomenutoga Tempus projekta je Sveučilište u Zagrebu, a u organizaciji seminara sudjelovali su među ostalima austrijsko i češko ministarstvo obrazovanja te Sveučilište u Udinama.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙