FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Plava laguna poslovala s 11 posto većom dobiti

ZAGREB, 7. studenog 2005. (Hina) - Jedna od najvećih hrvatskihhotelsko-turističkih tvrtki, porečka Plava laguna, prvih je devetovogodišnjih mjeseci poslovala s neto dobiti od 109,59 milijuna kuna,što je u odnosu na isto lanjsko razdoblje 11 posto veća dobit, podacisu iz financijskog izvješća te tvrtke s Zagrebačke burze.
ZAGREB, 7. studenog 2005. (Hina) - Jedna od najvećih hrvatskih hotelsko-turističkih tvrtki, porečka Plava laguna, prvih je devet ovogodišnjih mjeseci poslovala s neto dobiti od 109,59 milijuna kuna, što je u odnosu na isto lanjsko razdoblje 11 posto veća dobit, podaci su iz financijskog izvješća te tvrtke s Zagrebačke burze.

Plava laguna je u devet ovogodišnjih mjeseci ostvarila 343,86 milijuna kuna ukupnih prihoda ili 0,5 posto više od lanjskih, uz istodobno 3,7-postotno smanjenje ukupnih rashoda, na ovogodišnjih 234,26 milijuna kuna.

U strukturi ukupnih prihoda 81,2 posto ili 279,44 milijuna kuna ostvareno je od prodaje u inozemstvu, što je 4 posto više nego u lanjskih devet mjeseci, a za 1,8 posto povećani su i prihodi od prodaje u zemlji, na 38,22 milijuna kuna.

Kod ukupnih rashoda najveći se dio, 35,8 posto ili 83,97 milijuna kuna, odnosilo na materijalne i troškove prodane robe, koji su u odnosu na prošlu godinu porasli 3,7 posto. Slijede troškovi osoblja i amortizacije, koji su za devet mjeseci iznosili 67,81 odnosno 55,01 milijun kuna, i koji su porasli 1 odnosno 1,3 posto.

Financijski rashodi Plave lagune ove godine od 3,65 milijuna kuna za 75,4 posto su manji nego u prošlogodišnjih devet mjeseci, što su iz te tvrtke u izvješću pojasnili 'nižom razinom zaduženja i po toj osnovi manjih rashoda kamata te manje evidentiranih negativnih tečajnih razlika'.

Napominju i da je u promatranom razdoblju u njihovim smještajnim kapacitetima ostvareno 1 posto više noćenja nego lani, pri čemu su u hotelima i apartmanima imali porast noćenja od 6 posto, a u autokampovima 3 posto manje.

Dodaju i da nisu imali problema s održavanjem likvidnosti te da sve dospjele obveze podmiruju u roku.

Plava laguna bavi se ugostiteljstvom i turizmom odnosno pružanjem usluga punog i polupansiona te smještaja u 14 hotela, 9 apartmana i 4 autokampa, kao i nautičkog, lovnog i sportskog turizma. Ukupni smještajni kapacitet je u nešto više od 8 tisuća smještajnih jedinica odnosno preko 22 tisuće kreveta, od čega se oko 7,5 tisuće kreveta u hotelima, blizu 2 tisuće u apartmanima, dok je u kampovima više od 12 tisuća kamp mjesta.

Više od 59 posto ukupnog hotelskog, 71 posto ukupnog apartmanskog te 94 posto ukupnog kamp kapaciteta je na razini tri zvjezdice.

U vlasničkoj strukturi s 82,23 posto dionica prevladava lihtenštajnska tvrtka "Sutivan Investment Anstalt", koja je pak u vlasništvu Lukšić Grupe.

(Hina) xtam yds

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙