Usluge operatera većina je ispitanika ocijenila preskupim, a i dalje je najomiljenija usluga SMS-a odnosno gotovo sve njene verzije. Primjerice usluge SMS parkinga koristi 45 posto ispitanika, SMS zabava njih 36 posto, dok uslugu SMS info svakodnevno koristi njih 25 posto.
Važan dio istraživanja činilo je i utvrđivanje stava korisnika o operaterima, pri čemu ih je 22 posto izjavilo da planira prelazak na novu mobilnu mrežu.
Istraživanje je pokazalo i da je oko 80 posto korisnika mobilne telefonije vrlo zadovoljna kvalitetom hrvatskih mobilnih mreža, dok su u nešto manjem postotku (njih oko 58 posto) zadovoljni njihovim uslugama i promo akcijama.
U vezi fiksne telefonije tek 5 posto ispitanika je izjavilo kako su promijenili fiksnog operatera.
Da 'ljubav između Hrvata i mobitela ne jenjava' potvrđuje i podatak da će novi telefon ove godine kupiti 42 posto korisnika-ispitanika.
Spomenuto istraživanje stručni magazin Moj Moby proveo je drugu godinu za redom. Izlazi mjesečno, od 1999. izdaje ga zagrebačka tvrtka A1 Video d.o.o., a do danas je stekao oko 10 tisuća čitatelja u Hrvatskoj, Bosni i Hercegovini, Sloveniji, Makedoniji te Srbiji i Crnoj Gori.
(Hina) xtam yds