FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Od sutra novi poslovni tjednik i web stranice "business.hr"

ZAGREB, 26. listopada 2005. (Hina) - U distribuciju na hrvatskomtržištu od sutra kreće novi poslovni tjednik pod nazivom"business.hr", a pratit će ga i istoimene internetske stranice, kaodio novog medijskog projekta švedske poslovne izdavačke kuće BonnierBusiness Press te njihove hrvatske tvrtke-kćeri Dagens IndustriZagreb.
ZAGREB, 26. listopada 2005. (Hina) - U distribuciju na hrvatskom tržištu od sutra kreće novi poslovni tjednik pod nazivom "business.hr", a pratit će ga i istoimene internetske stranice, kao dio novog medijskog projekta švedske poslovne izdavačke kuće Bonnier Business Press te njihove hrvatske tvrtke-kćeri Dagens Industri Zagreb.

Direktor izdavačke tvrtke Dagens Industri Zagreb Željko Šundov na današnjem je predstavljanju tog projekta kazao kako će do kraja ove godine list izlaziti u nakladi od 20.000 primjeraka. Pritom će oko polovice naklade biti u slobodnoj prodaji, na kioscima, dok bi se polovica trebala distribuirati putem pretplate.

U idućoj godini naklada ne bi trebala pasti ispod 10 do 11 tisuća primjeraka, rekao je Šundov te dodao da i prije izlaska prvog broja business.hr ima oko 600 pretplatnika.

Jedan od vlasnika Bonnier Business Pressa, Hans-Jacob Bonnier je kazao kako je u ovaj projekt u Hrvatskoj, a riječ je o 11. projektu te tvrtke u Europi, prvenstveno u istočnoj Europi, uloženo oko 3 do 4 milijuna eura te da očekuje da će se investicija vratiti u roku od 3 do 4 godine.

Usprkos sve većoj aktivnosti hrvatskog tržišta poslovnih tiskovina, prema riječima glavne urednice busines.hr-a Đurđice Klancir, cilj ovog lista neće biti 'poraziti' nekoga, jer mjesta na tržištu ima dovoljno, a ovaj projekt ima dobru financijsku podršku za dugoročni rad.

Klancir je kazala kako će prvi broj lista izaći na 64 stranice. Uvodni dio lista bavit će se događajima i 'aktivnim' temama, a slijede istraživačke teme, financije te 'poslovna scena'. Za razliku od lista, web stranice će sadržavati kratke poslovne vijesti i informacije.

Dodala je i kako je cilj da business.hr s vremenom postane dnevna novina, no da bi na samom početku projekta neozbiljno bilo odrediti kada će se to dogoditi. Šundov je pak kazao kako će to ovisiti, među ostalim, i o navikama i željama čitatelja, ali i razvoju distribucije.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙