FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Okrugli stol "Bolonjska deklaracija u Hrvatskoj - dan poslije"

ZAGREB, 29. rujna 2005. (Hina) - "Bolonjska deklaracija u Hrvatskoj -dan poslije" naziv je okruglog stola koji je priredila Visoka škola zaekonomiju poduzetništva "Vern", i na kojemu su stručnjaci iz akademskezajednice govorili o primjenama i ulozi Bolonjske deklaracije uhrvatskim uvjetima.
ZAGREB, 29. rujna 2005. (Hina) - "Bolonjska deklaracija u Hrvatskoj - dan poslije" naziv je okruglog stola koji je priredila Visoka škola za ekonomiju poduzetništva "Vern", i na kojemu su stručnjaci iz akademske zajednice govorili o primjenama i ulozi Bolonjske deklaracije u hrvatskim uvjetima.

Predsjednik Upravnog vijeća "Verna" Branko Štefanović drži kako se u "naopakoj predodžbi Bolonjski proces okrivljuje za sve, za moguće poskupljenje studija, za manjak nastavnika, prostora i drugo".

"Bolonjski će proces to stanje dovesti na vidjelo, a ne će izazvati teškoće", istaknuo je.

Na "Vernu" odnos nastavnik - student je 1:7, a na humanističkim studijima 1:65, iako je školarina jednaka za strance na humanističkim studijima i za polaznike "Verna". Stoga je, zaključio je Štefanović, nužna veća racionalizacija studija.

Đuro Njavro, direktor Zagrebačke škole za menadžment, također pozdravlja uvođenje Bolonjske deklaracije koja će pokušati standardizirati europski akademski prostor, no misli kako će trebati više od dobre volje da se promijeni desetljeće jednog načina predavanja na fakultetima.

Upozorava na demografske teškoće s kojima će se susresti Evropa, u kojoj se za petnaestak godina očekuje 20 posto manje mladih. Također, realan problem, koji se ne može administrativno riješiti, jest i to što najdarovitiji mladi ljudi u nas mogu otići na neko drugo europsko sveučilište i tamo ostati.

Marijan Cingula s Fakulteta organizacije i informatike u Varaždinu upozorava da studenti ubuduće ne će moći prelaziti sa stručnih na sveučilišne studije te je predložio suradnju akademske zajednice i stručnih studija. Žalosno je da nakon pet godina studija na "Vernu" student koji želi nastaviti školovanje na nekom od sveučilišnih studija mora upisati ponovno prvu godinu, rekao je Cingula.

Pomoćnica ministra znanosti, obrazovanja i športa Zrinka Kovačević rekla je kako Ministarstvo želi da se poveća broj studenata koji završavaju upisan studij. Danas oko 33 posto studenata završe upisan studij, a cilj je da se do 2010. taj broj poveća na 50 posto, dodala je.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙