Stranka Građanska platforma (PO) pokušala je uz pomoć velike igračke s likom mačka Sylvestera ('mislim da sam vidio micu macu') obraniti svoj prijedlog porezne reforme zbog koje su se našli pod kritikama Stranke zakona i pravde (PiS).
U televizijskoj reklami u kojoj bi trebali biti prikazani navodni štetni učinci PO-ova plana da se uvede jedna stopa poreza od 15 posto, PiS je prikazao plišanog mačka Sylvestera kako se spotiče po dječjoj sobi i hranu koja nestaje iz hladnjaka, sugerirajući tako da bi PO-ove liberalne reforme mogle 'pojesti' proračun Poljaka sa srednjim prihodima dok će bogati time postati još bogatiji.
PiS želi zadržati sadašnji progresivni porezni sustav od 40, 33 i 19 posto u kojem oni koji najviše zarađuju plaćaju i najveći porez. Ta je stranka također i za to da jedna stopa poreza na dodanu vrijednost od 22 posto ostane i dalje na snazi.
No kandidat PO-a za premijera PO-e Jan Maria Rokita i njegova stranačka kolegica Hanna Gronkiewicz-Waltz, mahali su plišanim mačkom Sylvesterom pred novinarima, objašnjavajući da će ta igračka biti jeftinija sedam posto kada se prema njihovoj poreznoj reformi uvede i jedna stopa poreza na dodanu vrijednost od 15 posto.
No upotreba mačka Sylvestera u predizbornoj kampanji nije baš jako razveselila Poljake pa ispitivanje javnog mišljenja pokazuje da ih je samo 40 posto raspoloženo za izlazak na birališta.