FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Hrvati se ne žele odreći slobodnog vremena kako bi više zarađivali -istraživanje

BEČ, 21. rujna 2005. (Hina/APA) - Gotovo tri od pet građanasrednjeeuropskih i istočnoeuropskih zemalja želi više raditi kako bimogli više trošiti na potrošačka dobra, pokazala je studija institutaza istraživanje tržišta GfK o potrošačkim trendovima u 11 zemalja napodručju istočne i srednje Europe.
BEČ, 21. rujna 2005. (Hina/APA) - Gotovo tri od pet građana srednjeeuropskih i istočnoeuropskih zemalja želi više raditi kako bi mogli više trošiti na potrošačka dobra, pokazala je studija instituta za istraživanje tržišta GfK o potrošačkim trendovima u 11 zemalja na području istočne i srednje Europe.

Za potrebe studije "Potrošači u Europi 2005. Način života, potrošnja i medijske sklonosti" ispitano je u razdoblju od kraja 2004. do sredine 2005. oko 12.000 reprezentativno odabranih građana Bosne i Hercegovine, Bugarske, Hrvatske, Češke, Mađarske, Poljske, Rumunjske, Srbije i Crne Gore, Slovačke i Ukrajine.

Odreći se slobodnog vremena kako bi više zarađivali najmanje su skloni Hrvati (46 posto) dok su nasuprot njima Ukrajinci (65 posto) najspremniji na tu žrtvu. Odgovarajuća studija provedena prošle godine u pet velikih zapadnoeuropskih zemalja Njemačkoj, Francuskoj, Engleskoj, Italiji i Španjolskoj pokazala je prosječnu vrijednost od 37 posto građana spremnih žrtvovati slobodno vrijeme kako bi više zarađivali.

Kada je u pitanju sklonost trošenju, među 11 istočnoeuropskih i srednjeeuropskih zemalja u kojima je provedena studija najviše se istaknula Poljska pa 55 posto Poljaka želi u budućnosti više trošiti dok su posebno suzdržani Rumunji s udjelom građana sklonih potrošnji od 24 posto. U zapadnoj Europi prosječna je vrijednost 39 posto.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙