Kustoski tim izložbe na čelu s Tihomirom Milovcem za izložbu je izabrao 200 radova od stotinjak umjetnika. Najdulji videoradovi na izložbi traju oko sat vremena, a najkraći nekoliko sekundi.
Kako je istaknuto na otvorenju, na izložbi se željelo pokazati djela nastala u videotehnici u razdoblju od ranih sedamdesetih godina prošlog stoljeća sve do danas. Priređivači napominju da je videoumjetnost u protekla tri i pol desetljeća bitno odredila karakter hrvatske suvremene umjetnosti, bilo da je riječ o počecima, odnosno istraživanju novih mogućnosti televizijske tehnologije, preko videoradova na magnetskim trakama, pa sve do današnje digitalne tehnologije.
Video se tijekom godina razvijao i pojavljivao u više različitih oblika: video zatvorenoga kruga, jednokanalni i višekanalni video, videoinstalacija, te interaktivni video. Izložba je kombinacija videodjela u različitim likovnim segmentima, razdijeljena u četiri desetljeća, u kojima su nastala videodjela filmske strukture, višekanalna djela, te prostorne i interaktivne instalacije koje završavaju digitaliziranim videoarhivom.
Izložena djela predstavljena su u nekoliko cjelina - "sedamdesete", "osamdesete", "devedesete", "nakon 2000.", "višekanalne projekcije", "videofilm", te "videoinstalacije", "ambijenti" i "interaktivni video".
Kronološki prvi rad na izložbi je djelo nastalo 1971. Brace Dimitrijevića, danas vodećeg hrvatskog konceptualnog umjetnika, a posljednji je najnovija instalacija mladoga Davida Maljkovića, koju je autor dovršio uoči ove izložbe.
O važnosti hrvatske videoumjetnosti govorili su Tihomir Milovac, Snježana Pintarić, ravnateljica Muzeja suvremene umjetnosti, te Srećko Šestan, pomoćnik ministra kulture.
Izložba će biti otvorena do 16. listopada.