Na izložbenoj površini od 92.000 četvornih metara svoje proizvode i usluge predstavilo je 1.750 izlagača iz 40 zemalja, a Velesajam je ukupno posjetilo oko 100 tisuća posjetitelja.
Glavne tematske cjeline te sajamske priredbe bile su energetika, promet i logistika, graditeljstvo, sanitarije, elektroindustrija, strojarska i metalna industrija, prehrana i poljoprivreda, eko-etno Hrvatska, Dani mode, široka potrošnja i Arca - međunarodna izložba inovacija, a novost je ovogodišnjeg sajma prvi Sajam glazbe.
Ove godine na JMZV-u umjesto tradicionalnog projekta zemlje partnera predstavila se Hrvatska, pod nazivom Hrvatska-vaš poslovni partner, a cilj projekta bio je omogućiti inozemnim i domaćim poslovnim ljudima da na jednom mjestu dobiju sve relevantne informacije u vezi s gospodarstvom, ulaganjima, privatizacijom i sl.
Tijekom šest dana održano je 20 stručno-popratnih aktivnosti na kojima je sudjelovalo više od 2.000 sudionika. Uz Hrvatski gospodarski forum, tradicionalni susret gospodarstvenika s predstavnicima hrvatske Vlade, treba izdvojiti poslovno savjetovanje na temu Upravljanje kvalitetom - nova poslovna orijentacija, te stručni skup Dani električne energije.
U sklopu ovogodišnje jesenske manifestacije dodijeljene su nagrade najboljim izlagačima, najboljim inovatorima te medalje kakvoće za prehrambene proizvode. Zlatnu medalju kakvoće dobilo je 44 proizvoda, a tri proizvoda označena su Šampionom kakvoće.