FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

GfK: Konzum drži 20,2 posto hrvatskog tržišta svakodnevnih proizvoda

ZAGREB, 30. kolovoza 2005. (Hina) - Trgovački lanac Konzum vodeći jetrgovački lanac na hrvatskom tržištu koji je u prvih šest mjeseci ovegodine imao udio od 20,2 posto za 50 mjerenih proizvoda svakodnevneširoke potrošnje, a nakon njega slijedi Getro s udjelom od 7,2 posto,pokazuju podaci panela trgovine GfK ConsumerScan u Hrvatskoj, kojegveć pet godina provodi GfK.
ZAGREB, 30. kolovoza 2005. (Hina) - Trgovački lanac Konzum vodeći je trgovački lanac na hrvatskom tržištu koji je u prvih šest mjeseci ove godine imao udio od 20,2 posto za 50 mjerenih proizvoda svakodnevne široke potrošnje, a nakon njega slijedi Getro s udjelom od 7,2 posto, pokazuju podaci panela trgovine GfK ConsumerScan u Hrvatskoj, kojeg već pet godina provodi GfK.

Ti podaci pokazuju i značajan porast udjela deset vodećih trgovčkih lanaca u proteklih pet godina. Njihov je udio prije pet godina bio 16,6 posto, a danas je to više od polovice, točnije 53,2 posto hrvatskog tržišta.

Iz GfK ističu kako se istraživanje provodi na uzorku od 1.500 kućanstava, a prati se svakodnevna kupovina 50 proizvoda s područja prehrane i drugih koji su predmet svakodnevne potrošnje u kućanstvu.

Kroz proteklih pet godina prva dva mjesta po udjelu na hrvatskom tržištu drže dva domaća trgovačka lanca - Konzum i Getro.

Tako je najjači trgovački lanac Konzum u proteklih pet godina značajno povećao svoj udio na hrvatskom tržištu, sa 6,6 posto u 2000. godini, na 19,5 posto prošle godine, da bi u prvih šest ovogodišnjih mjeseci njegov udio bio 20,2 posto.

Rezultati istraživanja za prvih šest ovogodišnjih mjeseci pokazali su kako je Getro u odnosu na isto lanjsko razdoblje smanjio svoj udio na domaćem tržištu i to sa 7,3 posto, na 7,2 posto.

Na trećem mjestu u prvoj polovici ove godine nalazi se trgovački lanac Kaufland s udjelom od 5,5 posto, što je porast prema istom lanjskom razdoblju kada je za pedesetak praćenih kategorija proizvoda svakodnevne potrošnje imao udio 5,4 posto.

Četvrto mjesto pripalo je trgovačkom lancu Billa čiji je udio na tržištu povećan sa 5,1 posto u prvih šest prošlogodišnjih mjeseci, na 6,4 posto u istom razdoblju ove godine, dok je na petom mjestu križevačka trgovačka kuća KTC s udjelom od 4,4 posto (lani 5 posto).

Slijede Kerum koji je svoj udio na hrvatskom tržištu u prvoj polovici ove godine povećao na 2,5 posto (u isto vrijeme lani 1,7 posto), te Mercator s udjelom 2,3 posto (lani 2,1 posto), te Metro s udjelom 1,7 posto (lani 1,5 posto).

S udjelima na hrvatskom tržištu od 1,6, odnosno 1,4 posto na posljednja dva mjesta među deset najvećih nalaze se Presoflex i IperCoop.

(Hina) tp

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙