FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Počela predizborna kampanja u Japanu

TOKIO, 30. kolovoza 2005. (Hina/AP) - U Japanu je u utorak počelapredizborna kampanja za parlamentarne izbore 11. rujna koji sesmatraju referendumom o premijeru Junichiru Koizumiju i njegovojnamjeri da privatizira poštanske usluge u zemlji.
TOKIO, 30. kolovoza 2005. (Hina/AP) - U Japanu je u utorak počela predizborna kampanja za parlamentarne izbore 11. rujna koji se smatraju referendumom o premijeru Junichiru Koizumiju i njegovoj namjeri da privatizira poštanske usluge u zemlji.

Očekuje se da će se za utrku za 480 mjesta u donjem domu parlamenta registirati oko 1.130 kandidata.

Premijer Koizumi kampanju je otvorio obećanjem da će nastaviti s reformama i transformirati nacionalnu politiku.

"Ako ne možemo provesti poštansku reformu, kakve onda administrativne reforme možemo provesti u budućnosti?", uzviknuo je Koizumi pred oko 6.500 ljudi u predgrađu Tokija.

Njegov najveći suparnik, demokrat Katsuya Okada, tvrdi pak da je Koizumijeva opsesija privatizacijom pošte samo paravan kojim želi prikriti svoju nesposobnost da provede smislenije reforme za kojima vape, primjerice, mirovinski sustav i gospodarstvo.

Koizumi je 8. kolovoza raspustio donji dom parlamenta i raspisao izbore nakon što je gornji dom odbacio njegov pokušaj da razdvoji i proda poštanske usluge, štedionicu i osiguravajuće društvo, vrijedne 2,9 bilijuna američkih dolara, i stvori najveću privatnu banku na svijetu.

Zagovornici reforme tvrde da bi privatizacijom ta sredstva bila na raspolaganju tržištu i oživjela gospodarstvo. Protivnici pak smatraju da bi se poštanske usluge time osiromašile, teško stečena ušteđevina radnika izložila riziku te ugrozilo poslovanje postojećih privatnih financijskih i osiguravajućih društava.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙