Putem toga signala, za koji je naglašeno da nije od poziva, mogla bi se odrediti lokacija na kojoj bi se mogao naći nestali zrakoplov.
Za sada se teren pregledava na način kako se traže živi ljudi, ne bi li uočili znakove poput mahanja, dimljenja i slično, a ukoliko kroz kraće vrijeme to ne urodi plodom, preći će se na takozvano češljanje terena, karakteristično za traganje za unesrećenima, rekao je Vrsalović.
Istražitelj za zrakoplovne nesreće Ministarstva mora, turizma, prometa i razvitka Dinko Vodanović rekao je u izjavi za medije u Slunju da su sve službe na terenu te da je prema dosadašnjim rezultatima potrage i signalu mobitela vjerojatno da se i drugi zrakoplov nalazi na području Grabovca.
Sudac istražitelj Mladen Kosijer je za stradale Mađare iz zrakoplova dvosjeda "Virus 912" rekao da je očevid završio te da je najvjerojatniji uzrok pada greška pilota u teškim uvjetima vožnje. Rekao je da još nije nedvojbeno utvrđen identitet dvojice poginulih muškaraca.
"Prema svemu što za sada znamo, pilot nije unatoč pokušaju uspio dići zrakoplov i preletjeti brdo Velika Lisina te se zbog udarca u drveće i potom u stijenu, zapalio", rekao je Kosijer.
Tijela su prevezena na Zavod za sudsku medicinu u Zagreb, radi nedvosmislenog utvrđivanja identiteta DNK vještačenjem, rekao je Kosijer.
Napomenuo je da su stradale osobe putovale u grupi od osam zrakoplova, pa se precizno sumnja na identitet poginulih osoba, ali je DNK vještačenje potrebno jer su njihova tijela u vatri potpuno izgorjela.