Tvrtka je u prvih šest mjeseci ove godine povećala prodaju za pet posto u usporedbi s istim razdobljem lani, na 212.246 hektolitara.
Volumen prodaje izvoza povećan je za 27 posto, dok je volumen prodaje u Hrvatskoj porastao za 3 posto.
U istom periodu hrvatsko tržište piva, naglašavaju, zabilježilo je pad od više od 3 posto.
Udio na tržištu u Hrvatskoj pivovare Carlsberg Croatia porastao je sa 11,5 posto u 2004. na 12,3 posto u istom razdoblju 2005. godine.
Direktor tvrtke Jorn Pedersen istaknuo je da je 2005. treća godina u kojoj posluju bolje od konkurencije, te je uvjeren da će taj trend biti nastavljen.
Ocijenio je da visoke trošarine na pivo i tzv. zakon o "0,0 promila" spriječavaju prirodan rast tržišta piva, te da su posljedice opadanja tržišta piva velike i negativne.
Barovi i restorani se zatvaraju, domaći dobavljači pate zbog slabijeg poslovanja, te ako se tako nastavi, postoji rizik od zatvaranja nekih pivovara, smatra Pedersen, dodajući da sve to vodi i do povećanja nezaposlenosti.
Carlsberg Croatia lani je ostvarila ukupan prihod od 350 milijuna kuna i zapošljava 300 zaposlenika. Udio tvrtke na domaćem tržištu je više od 12 posto i treća je pivovara na hrvatskom tržištu.
Carlsberg A/S, čiji je dio Carlsberg Croatia, također je danas objavio poslovne rezultate za prvo polugodište 2005. Neto prihod porastao je 5 posto, dosegnuvši 2,4 milijarde eura, potpomognut pozitivnim trendom u BBH (Baltic Beverages Holding) i ostalim aktivnostima u Istočnoj Europi.
Operativna dobit (EBIT) u prvom polugodištu iznosila je 182 milijuna eura, od kojih dobit od aktivnosti vezanih uz proizvodnju pića iznosi 180 milijuna eura, što je 19 posto veća dobit.