FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Carlsberg Croatia povećala prodaju i prihode

KOPRIVNICA, 11. kolovoza 2005. (Hina) -Pivovara Carlsberg Croatia uprvom je polugodištu ove godine ostvarila ukupan prihod od 170,2 milijuna kuna ili 6,5 posto veći u usporedbi s istim razdobljem lani,izvijestila je danas ta tvrtka.
KOPRIVNICA, 11. kolovoza 2005. (Hina) -Pivovara Carlsberg Croatia u prvom je polugodištu ove godine ostvarila ukupan prihod od 170,2 milijuna kuna ili 6,5 posto veći u usporedbi s istim razdobljem lani, izvijestila je danas ta tvrtka.

Tvrtka je u prvih šest mjeseci ove godine povećala prodaju za pet posto u usporedbi s istim razdobljem lani, na 212.246 hektolitara.

Volumen prodaje izvoza povećan je za 27 posto, dok je volumen prodaje u Hrvatskoj porastao za 3 posto.

U istom periodu hrvatsko tržište piva, naglašavaju, zabilježilo je pad od više od 3 posto.

Udio na tržištu u Hrvatskoj pivovare Carlsberg Croatia porastao je sa 11,5 posto u 2004. na 12,3 posto u istom razdoblju 2005. godine.

Direktor tvrtke Jorn Pedersen istaknuo je da je 2005. treća godina u kojoj posluju bolje od konkurencije, te je uvjeren da će taj trend biti nastavljen.

Ocijenio je da visoke trošarine na pivo i tzv. zakon o "0,0 promila" spriječavaju prirodan rast tržišta piva, te da su posljedice opadanja tržišta piva velike i negativne.

Barovi i restorani se zatvaraju, domaći dobavljači pate zbog slabijeg poslovanja, te ako se tako nastavi, postoji rizik od zatvaranja nekih pivovara, smatra Pedersen, dodajući da sve to vodi i do povećanja nezaposlenosti.

Carlsberg Croatia lani je ostvarila ukupan prihod od 350 milijuna kuna i zapošljava 300 zaposlenika. Udio tvrtke na domaćem tržištu je više od 12 posto i treća je pivovara na hrvatskom tržištu.

Carlsberg A/S, čiji je dio Carlsberg Croatia, također je danas objavio poslovne rezultate za prvo polugodište 2005. Neto prihod porastao je 5 posto, dosegnuvši 2,4 milijarde eura, potpomognut pozitivnim trendom u BBH (Baltic Beverages Holding) i ostalim aktivnostima u Istočnoj Europi.

Operativna dobit (EBIT) u prvom polugodištu iznosila je 182 milijuna eura, od kojih dobit od aktivnosti vezanih uz proizvodnju pića iznosi 180 milijuna eura, što je 19 posto veća dobit.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙