Dok je prodaja u inozemstvu porasla oko 10 posto, u Njemačkoj je pala za 2,5 posto budući da maloprodajni lanci u najvećem europskom gospodarstvu nastoje prevladati nesigurnost potrošača, potaknutu visokom stopom nezaposlenosti i predstojećim parlamentarnim izborima.
Naime, čelnica njemačke oporbe i kandidatkinja za kancelarsku dužnost Angela Merkel predlaže povećanje PDV-a, pri čemu bi se dio prihoda od tog povećanja trebao iskoristiti za ublažavanje visokih troškova rada u Njemačkoj.
Metro je u drugom tromjesečju zabilježio rast ukupne prodaje za 3,6 posto, ostvarivši 13,8 milijardi eura, pri čemu je proteklih godina nastojao nadoknaditi slabe rezultate u Njemačkoj širenjem mreže trgovina na tržištima koja bilježe visoki rast kao što su ona u srednjoj i istočnoj Europi, uključujući Rusiju, Rumunjsku, Ukrajinu, Bugarsku i azijske zemlje.
Dionice te duesseldorfske grupe poskupile su jedan posto na više od 42 eura nakon objave rezultata poslovanja.
"Međunarodno poslovanje, uglavnom u istočnoj Europi, ponovno bilježi izuzetno dobre rezultate", zaključio je šef Metroa Hans-Joachim Koerber. Oko 52 posto Metroove prodaje potječe iz poslovnih operacija izvan Njemačke.
Metro ima 2.445 trgovina u 30 zemalja, uključujući cash&carry trgovine i trgovine potrošačke elektronike.