FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

GFK: mali broj TV gledatelja pažljivo prati reklame

ZAGREB, 20. srpnja 2005. (Hina) - Samo 9 posto gledatelja u Hrvatskojpažljivo prati gotovo sve reklame koje se pojavljuju dok gledajuteleviziju, pokazuje anketa agencije GfK provedena tijekom srpnja nauzorku od tisuću osoba na cijelom području Hrvatske.
ZAGREB, 20. srpnja 2005. (Hina) - Samo 9 posto gledatelja u Hrvatskoj pažljivo prati gotovo sve reklame koje se pojavljuju dok gledaju televiziju, pokazuje anketa agencije GfK provedena tijekom srpnja na uzorku od tisuću osoba na cijelom području Hrvatske.

Najveću skupinu gledatelja, njih 54 posto, čine oni koji prate reklame ali ne s punom pažnjom. Oni izjavljuju da za vrijeme emitiranja reklama pogledaju ili čuju samo njihov manji dio ili pak da rade nešto drugo, ali ipak pogledaju reklame koje ih zanimaju.

Takvih ima 54 posto, a najviše u Slavoniji i naseljima od tisuću do 10 tisuća stanovnika.

Značajan dio populacije, 37 posto ispitanika, nije sklon obraćati pažnju emitiranju televizijskih oglasa. Ti gledatelji za vrijeme reklama mijenjaju program ili izlaze iz sobe ili pak ne mijenjaju program ali rade nešto drugo i uopće ne prate reklame.

Najviše nesklonih reklamama ima u Istri s Primorjem i Gorskim kotarom, u naseljima od 2 do 10 tisuća stanovnika te među muškarcima od 35 do 54 godine, a najmanje nesklonih je u Slavoniji, među ženama i slabije obrazovanim građanima.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙