FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Odabrano 10 polufinalista projekta Ideja

ZAGREB, 29. lipnja 2005. (Hina) - U sklopu prve faze natječaja Ideja zanajbolje poduzetničke projekte 2005., kojega su od travnja do lipnjaorganizirali tjednik Globus i konzultantska tvrtka McKinsey&Company,od 677 pristiglih projekata odabrano je i danas predstavljeno njih 10,koji kao polufinalisti ulaze u drugu, završnu fazu toga natječaja.
ZAGREB, 29. lipnja 2005. (Hina) - U sklopu prve faze natječaja Ideja za najbolje poduzetničke projekte 2005., kojega su od travnja do lipnja organizirali tjednik Globus i konzultantska tvrtka McKinsey&Company, od 677 pristiglih projekata odabrano je i danas predstavljeno njih 10, koji kao polufinalisti ulaze u drugu, završnu fazu toga natječaja.

Završetak natječaja i proglašenje pobjednika očekuje se početkom studenoga, do kada će biti odabrana tri najbolja projekta od 10 polufinalista, kazao je voditelj toga projekta u McKinseyu Berislav Gašo.

Polufinalisti su Krešimir Bašić iz Ernestinova za projekt servisa za krave, Dražen Friderić iz Sesveta za Internet pretraživač, Vice Šoljan iz Poreča za industrijske sirovine, Branka Mrzić-Jagatić iz Zagreba za klub roditelja, Ivo Jeftimijades iz Splita za gastro suvenir, Mario Vojnović iz Duće kod Splita za arhitekturu, Martina Mikrut iz Višnjevca kod Osijeka za uslužnu djelatnost, Siniša Slijepčević iz Šibenika za kulturno-turističku atrakciju i Vlado Milošević iz Županje za uređenje fasada.

Kako bi ušli u konkurenciju za tri glavne nagrade (od po 250, 150 i 100 tisuća kuna te financiranje posla od strane Zagrebačke banke) svaki od tih 10 polufinalista, koji su dobili po 10 tisuća kuna, do 15. rujna imaju rok svoju poslovnu ideju pretvoriti u profesionalni poslovni plan.

Pritom će svaki od njih imati i svog stručnog mentora iz konzultantske kuće McKinsey&Company.

Od pristiglih projekata na natječaj (677) većina ili 52 posto odnosi se na uslužni sektor, turizam i Internet, a najveći broj natjecatelja ima VSS, njih 54 posto. Gotovo trećina projekata stigla je iz Dalmacije i Slavonije, dok su ostali iz Zagreba i šire okolice te Istre i Kvarnera.

Govoreći o natječaju direktor Europapress holdinga Stipe Orešković i glavni urednik Globusa Igor Alborghetti naglasili su veći odaziv od očekivanog, što, kako su dodali, pokazuje da u Hrvatskoj ima dovoljno mladog i kreativno-poduzetničkog potencijala.

Podsjetili su i da je pokrovitelj projekta premijer Ivo Sanader, dok su partneri i sponzori pet uspješnih hrvatskih tvrtki - Adris grupa, Podravka, Siemens Hrvatska, T-Mobile Hrvatska i Zagrebačka banka, a medijski je partner Hrvatska radiotelevizija.

(Hina) xtam yds

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙