FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Kupnjom Haleka Atlantic Grupa nastavlja međunarodno širenje

ZAGREB, 20. lipnja 2005. (Hina) - Preuzevši stopostotni udjel unjemačkoj tvrtki za proizvodnju sportske prehrane Haleko za 103milijuna kuna zagrebačka Atlantic Grupa osim vlasništva nad poznatimbrandovima u segmentu hrane za sportaše omogućila si je i nastavakmeđunarodnog širenje ne samo na europska nego i svjetska tržišta poputSAD-a, Hong Konga i druga.
ZAGREB, 20. lipnja 2005. (Hina) - Preuzevši stopostotni udjel u njemačkoj tvrtki za proizvodnju sportske prehrane Haleko za 103 milijuna kuna zagrebačka Atlantic Grupa osim vlasništva nad poznatim brandovima u segmentu hrane za sportaše omogućila si je i nastavak međunarodnog širenje ne samo na europska nego i svjetska tržišta poput SAD-a, Hong Konga i druga.

Istaknuo je to na današnjem predstavljanju te nove akvizicije Atlantic Grupe njezin predsjednik Uprave i glavni izvršni direktor Emil Tedeschi, naglasivši da su Haleko kupili od američkog vlasnika, korporacije Weider Nutrition Int.

Nakon te akvizicije, koju je kreditiranjem pomogla Zagrebačka banka, Atlantic Grupa broji ukupno 1200 zaposlenih, od kojih je oko 270 u njemačkom Haleku.

Do kraja godine u Atlantic Grupi, dodao je Tedeschi, očekuju konsolidirane prihode od 185 milijuna eura, od čega će 40 posto biti realizirano izvan Hrvatske.

Govoreći o tvrtki Haleko istaknuo je da je osnovana prije 27 godine, sjedište joj je u Hamburgu, dok je tvornica u 80 kilometara udaljenom mjestu Blekedeu. Ima četiri glavna tipa proizvoda (instant, pločice, tablete i gotovi napici), a najpoznatije robne marke (brandovi) su Multipower i Champ (za sportaše) te Multaben (za mršavljenje i oblikovanje tijela). Osim u Njemačkoj, Italiji i Velikoj Britaniji ti se proizvodi distribuiraju u još 20-ak europskih i 36 zemalja svijeta.

Haleko u svojoj proizvodnji, naglašava Tedeschi, koristi gotovo iste supstance kao i Cedevita (jedna od tvrtki u sastavu Atlantic Grupe), što će, kako očekuju, stvoriti nove sinergijske učinke u poslovanju. Osim toga, Halekova će raširena distribucijska mreža omogućiti i da se proizvodi poput Cedevite i Rosala nađu u brojnim fitness i wellness centrima te ljekarnama i supermarketima diljem Europe.

Tedeschi je dodao i da uz dosadašnjeg predsjednika Uprave Haleka Michaela Kriegera na svojim mjestima ostaju i drugi menadžeri te tvrtke. Na upit o poslovanju Haleka kazao je da su zadnjih pet godina poslovali s profitom, osim prošle fiskalne godine kada su imali gubitak. No, taj gubitak, koji će se, kaže, već do kraja ove godine pretvoriti u profit, nije bio razlog prodaje tvrtke.

Na upit hoće li proizvodnju možda dovesti u Hrvatsku Tedeschi je kazao da se ona neće duplirati bez potrebe, dodajući da će se zbog manjih troškova i blizine tržišta možda jedan dio proizvodnje hrvatskih tvrtki iz sastava Atlantic Grupe preseliti u Njemačku.

(Hina) xtam yds

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙