FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

OMV Hrvatska do 2009. želi 20-postotni tržišni udio

ZAGREB, 30. svibnja 2005. (Hina) - OMV Hrvatska do kraja ove godinenamjerava povećati svoj broj benzinskih pumpi za 13, čime bi ih imaoukupno 50, a u sljedeće tri-četiri godine planira ih imati 88 i nahrvatskom tržištu doseći udio od 20 posto, istaknuli su na današnjojkonferenciji za novinare čelnici tvrtke.
ZAGREB, 30. svibnja 2005. (Hina) - OMV Hrvatska do kraja ove godine namjerava povećati svoj broj benzinskih pumpi za 13, čime bi ih imao ukupno 50, a u sljedeće tri-četiri godine planira ih imati 88 i na hrvatskom tržištu doseći udio od 20 posto, istaknuli su na današnjoj konferenciji za novinare čelnici tvrtke.

OMV Hrvatska trenutno ima 37 benzinskih servisa i na maloprodajnom tržištu naftnih derivata udio od oko 11 posto, a cilj mu je do 2009. doseći udio od 20 posto, kazao je direktor OMV-a Hrvatska Martin Kral.

Investicija u jednu benzinsku postaju je oko 1,5 milijuna eura, doda li se i zemljište oko 2 milijuna dolara, pa se ukupna vrijednost ulaganja OMV-a Hrvatska u idućih nekoliko godina procjenjuje na 75 do sto milijuna eura, izračunao je Kral.

Iz OMV-a Hrvatska najavljuju skoru dokapitalizaciju tvrtke za 70 milijuna eura, što će biti namijenjeno razvoju.

OMV trenutno ima osam benzinskih postaja uz autoceste, natjecat će se i za druge lokacije na autocestama, a najavljuju i snažnije proširenje u Slavoniju.

Kral procjenjuje da u Hrvatskoj ima prostora za nove benzinske postaje, navodeći da je prodaja po crpki od tri do četiri milijuna litara još uvijek iznad europskog prosjeka (u Češkoj i Austriji npr. oko 2,3 milijuna litara, Italiji 1,1 milijun).

Čelnici OMV-a Hrvatska, na pitanje o drugoj fazi privatizacije Ine, upućuju na svoju središnjicu u Beču. To vodi središnjica u Beču, a općenito, analiziramo sve mogućnosti na ovom području koje su otvorene, rekao je Kral.

Na upit o cijenama na hrvatskom tržištu ističe kako je hrvatsko tržište cjenovno regulirano, da oko 70 do 80 posto tržišta drži INA. U takvoj situaciji može se konkurirati ili cijenom, što je teško očekivati, ili drugim sredstvima, npr. kvalitetom, kazao je Kral naglašavajući da bi po kvaliteti svojih derivata OMV mogao biti čak i skuplji, ali nije.

U skladu s nedavnom promjenom imena iz OMV Istrabenz u OMV Hrvatska iz tvrtke najavljuju da će do početka listopada završiti promjenu naziva i zamjenu OMV-ovim novim korporativnim dizajnom na svim svojim postajama u Hrvatskoj.

OMV Hrvatska sada pravnim osobama nudi Routex karticu kojom se može plaćati u Hrvatskoj, a do početka iduće godine planiraju izdati međunarodnu Routex karticu (koja će uključivati OMV, BP, ARAL, AGIP i STATOIL) i korisnicima će omogućavati plaćanje na više od 1.700 benzinskih servisa diljem Europe.

OMV Hrvatska je tvrtka kćer OMV Refining&Marketing iz Beča, najveće austrijske industrijske tvrtke s tržišnom kapitalizacijom od 8 milijardi eura. OMV trenutno ima oko 2.400 benzinskih servisa u 13 zemalja, a najvažnija akvizicija u prošloj godini bila je kupnja većinskog udjela u rumunjskom Petromu.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙