FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Kosor imala najskuplju kampanju na HRT-u

ZAGREB, 26. travnja 2005. (Hina) - Na proteklim predsjedničkim izborimaza promidžbene poruke emitirane na HRT-u najviše je potrošilakandidatkinja HDZ-a Jadranka Kosor, a slijedi je izborni pobjednikStjepan Mesić, proizlazi iz podataka HRT-a koje je TransparencyInternational Hrvatska (TIH) objavio u utorak.
ZAGREB, 26. travnja 2005. (Hina) - Na proteklim predsjedničkim izborima za promidžbene poruke emitirane na HRT-u najviše je potrošila kandidatkinja HDZ-a Jadranka Kosor, a slijedi je izborni pobjednik Stjepan Mesić, proizlazi iz podataka HRT-a koje je Transparency International Hrvatska (TIH) objavio u utorak.

Kosor je za svoju promidžbu na Hrvatskoj televiziji (HTV) i Hrvatskom radiju (HR) u oba izborna kruga potrošila 2,9 milijuna kuna, dok je Mesić potrošio 1,45 milijuna kuna, rekao je novinarima predsjednik TIH-a Zorislav Antun Petrović.

Iako je Mesić imao 78 promidžbenih poruka više od protukandidatkinje Kosor, njezini su spotovi, gledajući po sekundama, trajali dvostruko više. Njezine 242 poruke trajale su više od 10 tisuća sekunda, a Mesićevih 320 poruka gotovo 5,5 tisuća sekunda.

Inače, prema podacima koje su kandidati prijavili Državnom izbornom povjerenstvu, najviše novca u kampanji, oko 6,5 milijuna kuna, potrošio je Mesić. Jadranka Kosor prijavila je oko 50 tisuća kuna manji iznos.

Osmero od 13-tero kandidata koji su se oglašavali na HTV za tu su promidžbu u prvom i drugom izbornom krugu potrošili gotovo pet milijuna kuna. Na Hrvatskom radiju oglašavalo se šest kandidata koji su u oba kruga potrošili oko 400 milijuna kuna.

Nakon Kosor i Mesića najviše novca na promidžbu na HRT-u potrošio je Ivić Pašalić (495 tisuća kuna). Slijede ga Boris Mikšić s 208 tisuća kuna, Đurđa Adlešić sa 112 tisuća kuna, te Slaven Letica s 94 tisuće kuna. Najmanje su potrošili Miroslav Blažević (48 tisuća kuna), Ljubo Česić Rojs (29 tisuća kuna) i Mladen Kešir koji je za oglašavanje na HR-u potrošio 1.163 kune.

Predsjednik TIH-a Petrović podsjetio je da je udruga podatke od HRT-a tražila prije više od četiri mjeseca, odnosno nakon prvog kruga predsjedničkih izbora, a da ih je dobila tek jučer. No, on ipak smatra da je to veliki iskorak za hrvatsku demokraciju, a nada se da će Hrvatska iduće izbore dočekati sa zakonom o financiranju političkih stranaka i kampanji.

TIH je pozvao kandidate na listama na predstojećim lokalnim izborima da prijave troškove kampanje tjedan prije i tjedan poslije lokalnih izbora.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙