FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Microsoft pokreće dosad najveću promidžbenu kampanju

SEATTLE, 18. travnja 2005. (Hina/AP) - Američki softverski divMicrosoft objavio je da pokreće najveću i najskuplju reklamnu kampanjadosad.
SEATTLE, 18. travnja 2005. (Hina/AP) - Američki softverski div Microsoft objavio je da pokreće najveću i najskuplju reklamnu kampanja dosad.

Kampanja je usmjerena na obnavljanje interesa potrošača za Microsoftov dominantan operativni sustav Windows. Nova verzije Windowsa nije objavljena gotovo četiri godine. Doduše Microsoft planira novu verziju izdati krajem 2006, no nova promidžbena kampanja neće se odnositi na taj proizvod naziva Longhorn, objavila je kompanija.

Scott Lennard, direktor promidžbe Microsoftove potrošačke marketinške grupe nije želio reći je li Microsoft zabrinut da bi agresivna televizijska, tiskana i Internet kampanja usmjerena na Windows XP mogla potaknuti potrošače da kupuju stariji proizvod te u stvarnosti otežati prodaju budućeg Longhorna.

Umjesto toga, Lennard je okarakterizirao kampanju općenitom za Windows s fokusom na Windows XP budući da je to trenutno najbolja verzija. Nije želio precizirati koliko će kampanja koštati Microsoft, već je samo 15 mjesečni internacionalni napor okarakterizirao kao najveći u povijesti kompanije.

Kampanja će se fokusirati na specijalizirane operacije koje korisnici mogu obavljati na Windowsima kao što su stvaranje muzike i učenje o astronomiji. To nisu nove funkcije Windowsa, no kako tvrdi Lennard ljudi za njih ne znaju. Kada je lansiran Windows XP Microsoft je u četveromjesečnoj promidžbenoj kampanji potrošio 200 milijuna dolara.

Microsoftov Windows operativni sustav uživa nevjerojatnu dominaciju u svijetu kompjutera. Po procjenama konzultantske tvrtke IDC, 94,4 posto prodanih kompjuterskih operativnih sustava 2003. odnosilo se na Windows proizvode.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙