FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

IDEJA - natječaj za najbolje poduzetničke projekte 2005.

ZAGREB, 6. travnja 2005. (Hina) - Tjednik Globus i konzultantska tvrtkaMcKinsey&Company organizatori su projekta Ideja - natječaja za naboljepoduzetničke projekte 2005. godine kojemu je svrha potaknuti mladepoduzetnike u pokretanju vlastitih uspješnih poduzeća.
ZAGREB, 6. travnja 2005. (Hina) - Tjednik Globus i konzultantska tvrtka McKinsey&Company organizatori su projekta Ideja - natječaja za nabolje poduzetničke projekte 2005. godine kojemu je svrha potaknuti mlade poduzetnike u pokretanju vlastitih uspješnih poduzeća.

Natječaj će se odvijati u dvije faze, završetak se očekuje krajem listopada kada će se proglasiti i tri pobjednika, najavljeno je na konferenciji za novinare na kojoj je predstavljen projekt Ideja.

Pokrovitelj projekta je premijer Ivo Sanader, partneri su pet uspješnih hrvatskih tvrtki - Adris grupa, Podravka, Siemens Hrvatska, T-Mobile Hrvatska i Zagrebačka banka, a medijski partner je Hrvatska radiotelevizija.

S globalizacijom se možemo nositi jedino znanjem, a ideja koja proizlazi iz znanja jedan je od ključnih preduvjeta uspjeha, istaknuo je na predstavljanju premijer Ivo Sanader.

Svima koji žele ući u avanturu poduzetništva premijer je obećao potporu svoje Vlade. Oko 95 posto ljudi nije spremno na rizik, ali oko 5 do 10 posto njih spremno je ući u avanturu poduzetništva, u rizik. To su vrijednosti koje moramo prepoznati i u Hrvatskoj se moramo izboriti za prijateljsku atmosferu za poduzetništvo, poručio je Sanader.

Predsjednik Uprave Europapress holdinga Ninoslav Pavić važnost projekta vidi u razvijanju poduzetničke atmosfere, stvaranju ozračja "iste šanse".

Neće biti toliko hrabre i ekscentrične ideje koju ljudi koji će sudjelovati u realizaciji i ocjenjivanju ne bi mogli pomoći i omogućiti realizaciju, poručio je.

Projekt Ideja odvijat će se u dvije faze. U prvoj će se trebati predati kratak opis bitnih elemenata ideje, prednacrt poslovnog plana o čemu će detaljna upustva biti objavljena u Globusu, 20. travnja.

Osnovne elemente trebat će predati do 30. svibnja, a krajem lipnja proglasit će se 10 finalista, koji će dobiti novčane nagrade (po 10.000 kuna) i ući u drugu fazu.

U toj će fazi trebati razraditi profesionalni poslovni plan, pri čemu će sudionici moći dobiti detaljne upute i individualnu stručnu pomoć McKinseyevih konzultanata.

Te će profesionalne planove trebati predati do sredine rujna, a krajem listopada proglasit će se trojica finalista. Uz novčane nagrade (od sto do 250 tisuća kuna), finalisti će imati i mogućnost financiranja pokretanja zamišljenog poslovnog podhvata od strane Zagrebačke banke, a od organizatora markentinšku kampanju.

Projekt Ideja temelji se na pozitivnim iskustvima sličnih natječaja u svijetu, a kao primjer iznijeta je Njemačka u kojoj je u sličnim natječajima od 1997. do 2005. sudjelovalo 13.000 pojedinaca u 8.700 timova, čak 96 posto sudionika natječaja realiziralo je svoju poslovnu ideju, to je rezultiralo osnivanjem 7.200 novih poduzeća, sudionici natječaja nakon treće godine poslovanja u prosjeku su otvorili 9,7 novih radnih mjesta (dvostruko više od prosjeka novoosnovanih njemačkih poduzeća izvan natječaja), dok su pobjednici prosječno otvorili 16,3 novih radnih mjesta.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙