Klaus Albrecht Schroeder, direktor bečke Albertine, vlasnika "Zeca", izjavio je da su za madridsku izložbu posuđena 94 Duererova djela, među kojima je i "Zec", te da to nije učinio bez uobičajena odobrenja. Po njegovim riječima godišnje se iz Albertinina fundusa posudi oko tisuću djela za različite izložbe u svijetu.
U skandal se osim austrijskog Saveznog ureda za zaštitu spomenika uključila i ministrica kulture Elisabeth Gehrer izjavom da je "Zec" najvažnije djelo, koje bez posebne dopusnice Ureda za zaštitu spomenika nije smjelo napustiti zemlju.
Današnji austrijski mediji ocjenjuju da je "Zec" nezakonito na europskoj turneji te da kriza zbog tog umjetničkog djela postaje sve više politički teatar.
U međuvremenu direktor Albertine je izjavio da će "Zec" umjesto tri mjeseca ostati u Pradu četiri tjedna i nakon toga se vratiti u Austriju.
Likovni komentatori smatraju da se Prado neće zadovoljiti kopijom izvornika na izložbi, nego će tražiti da posuđeno Duererovo djelo ostane do kraja izložbe, 29. svibnja, kako stoji u ugovoru između Schroedera i uglednoga muzeja ili da će zatražiti naknadu štete.
Direktor Albertine to odbacuje, kaže da je u stalnoj vezi s Pradom, kako nema nikakvih naznaka da bi Muzej htio i mogao tražiti bilo kakvu odštetu te da nema razloga za to.
Albrecht Duerer (1471.-1528.) naslikao je "Zeca" 1502. Riječ je o akvarelu veličine 22x25 cm. Slikan anatomskom preciznošću i pojačanom umjetničkom željom koja ne zanemaruje nijedan detalj, "Zec" slovi kao najpoznatije Duererovo djelo i prikaz životinje u svijetu, koji je toliko dojmljiv da se na krznu životinje vidi odsjaj svjetla.