"To je, iako je riječ o velikim novcima, najmanji mogući oblik da predsjednika približimo građanima", kazala je na današnjoj konferenciji za novinare voditeljica financija Mesićeve kampanje Štefanija Balog.
Naglasila je da je izborni stožer u drugom izbornom krugu na minimum 'srezao' sve marketinške aktivnosti i putovanja, da se koriste postojeći televizijski i radio spotovi, prilagođeni pozivu građanima da 16. siječnja izađu na izbore.
Balog je izvijestila da se u drugom krugu koriste tri radio spota, te tv spot u trajanju od sedam sekundi, a nova produkcija svih tih spotova, tvrdi, koštala je tek šest tisuća kuna.
Na emitiranje spotova na lokalnim radio postajama, dodaje, u drugom će se krugu utrošiti 100 tisuća kuna, a na emitiranje tv spotova 200 tisuća, dok će tzv. pasice u tiskanim medijima stajati oko 300 tisuća kuna.
Tiskano je, kaže Balog, i milijun letaka te 20.000 manjih plakata s novom porukom, što će koštati 60 tisuća kuna.
Zahvalila se svim donatorima Mesićeve kampanje te pozvala građane da u što većem broju izađu na izbore.
Balog je ponovno prozvala izborni stožer HDZ-ove kandidatkinje Jadranke Kosor, odnosno njegova direktora Ratka Mačeka zbog izjave da će objaviti imena donatora samo ako se oni s tim slože, što smatra podmetanjem hrvatskoj javnosti i najavom neprovođenja zakona koji nalaže da se moraju objaviti imena svih donatora.
"Kako to da netko želi biti predsjednica jedne države, a ne želi se pridržavati zakona koje je ta država propisala", kazala je.
Konkurentski stožer prozvala je i da neistinito prikazuje iznos koji troši u kampanji, te istvrdila da je jedna neutralna agencija, koja je, kaže, obavila reviziju financiranja Mesićeve kampanje i utvrdila da je sve valjano prikazano, ustanovila da postoji velika razlika između prikazanog i utrošenog novca u Kosoričinoj kampanji.