FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Mesićev stožer: u kampanji ćemo potrošiti oko pet milijuna kuna

ZAGREB, 12. siječnja 2005. (Hina) - Izborni stožer predsjedničkogkandidata Stjepana Mesića procjenjuje da će Mesićeva predizbornakampanja, u oba izborna kruga, ukupno koštati oko pet milijuna kunaplus PDV, što je, kažu, minimalan iznos koji je bilo moguće utrošitida bi se njihov kandidat predstavio biračima.
ZAGREB, 12. siječnja 2005. (Hina) - Izborni stožer predsjedničkog kandidata Stjepana Mesića procjenjuje da će Mesićeva predizborna kampanja, u oba izborna kruga, ukupno koštati oko pet milijuna kuna plus PDV, što je, kažu, minimalan iznos koji je bilo moguće utrošiti da bi se njihov kandidat predstavio biračima.

"To je, iako je riječ o velikim novcima, najmanji mogući oblik da predsjednika približimo građanima", kazala je na današnjoj konferenciji za novinare voditeljica financija Mesićeve kampanje Štefanija Balog.

Naglasila je da je izborni stožer u drugom izbornom krugu na minimum 'srezao' sve marketinške aktivnosti i putovanja, da se koriste postojeći televizijski i radio spotovi, prilagođeni pozivu građanima da 16. siječnja izađu na izbore.

Balog je izvijestila da se u drugom krugu koriste tri radio spota, te tv spot u trajanju od sedam sekundi, a nova produkcija svih tih spotova, tvrdi, koštala je tek šest tisuća kuna.

Na emitiranje spotova na lokalnim radio postajama, dodaje, u drugom će se krugu utrošiti 100 tisuća kuna, a na emitiranje tv spotova 200 tisuća, dok će tzv. pasice u tiskanim medijima stajati oko 300 tisuća kuna.

Tiskano je, kaže Balog, i milijun letaka te 20.000 manjih plakata s novom porukom, što će koštati 60 tisuća kuna.

Zahvalila se svim donatorima Mesićeve kampanje te pozvala građane da u što većem broju izađu na izbore.

Balog je ponovno prozvala izborni stožer HDZ-ove kandidatkinje Jadranke Kosor, odnosno njegova direktora Ratka Mačeka zbog izjave da će objaviti imena donatora samo ako se oni s tim slože, što smatra podmetanjem hrvatskoj javnosti i najavom neprovođenja zakona koji nalaže da se moraju objaviti imena svih donatora.

"Kako to da netko želi biti predsjednica jedne države, a ne želi se pridržavati zakona koje je ta država propisala", kazala je.

Konkurentski stožer prozvala je i da neistinito prikazuje iznos koji troši u kampanji, te istvrdila da je jedna neutralna agencija, koja je, kaže, obavila reviziju financiranja Mesićeve kampanje i utvrdila da je sve valjano prikazano, ustanovila da postoji velika razlika između prikazanog i utrošenog novca u Kosoričinoj kampanji.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙