Hershey će u dvije etape kupiti Shanghai Golden Monkey (SGM), jednog od najvećih svjetskih proizbođača slatkiša i čokolade. Bit će to najveća prekomorska akvizicija britanske kompanije.
Akvizicija se vremenski poklopila s nastojanjima inozemnih tvrtki da razviju nove proizvode prilagođene ukusu kineskih potrošača.
Predsjednik uprave i izvršni direktor Hersheya John Bilbrey sporazum je nazvao "pobjedom za obje tvrtke".
"Snaga SGM-ovih konditorskih portfelja i ukupnih distribucijskih sposobnosti, osobito u tradicionalnoj trgovini, predstavlja za nas priliku da poduzmemo mjere kako bi glasoviti brendovi Hersheya i SGM-a postali još moćniji", rekao je Bilbrey.
Osnivač i glavni direktor Shanghai Golden Monkeya Zhao Qisan ocijenio je da Hershey i SGM imaju slične kulture i strategije kada je riječ o razvoju brendova i prodajnim sposobnostima.
Očekuje se da će Shanghai Golden Monkey, koji je u privatnom vlasništvu, ove godine ostvariti prihode u visini 225 milijuna dolara.
Hershey proizvodi i začinjene suhe grickalice od tofua, žvakaće gume od sira s okusom jagoda i napolitanke s okusom algi. Prošle je godine ostvario prihode od 6,6 milijardi dolara i smatra Kinu "primarnim međunarodnim tržištem".
Prihodi od prodaje čokolade, slatkiša i žvakaćih guma u Kini prekoračili su prošle godine 79,6 milijardi juana (13 milijardi dolara), pokazuju podaci tvrtke za istraživanje tržišta Euromonitor International.