Novih 10 zrakoplova dio su veće narudžbe partnerske kompanije "Etihad" iz Ujedinjenih Arapskih Emirata (UAE), koja je vlasnik 49 posto udjela tvrtke "Air Serbia" po ugovoru o strateškom partnerstvu srbijanske vlade i emiratske nacionalne zrakoplovne kompanije.
Po izviješćima sa sajma u Dubaiju, cijena ovih suvremenih zrakoplova premašuje milijardu dolara, ali će ona ipak biti povoljnija jer su naručeni u sklopu veće narudžbe "Etihada" iz Abu Dabija.
Deset zrakoplova tipa "A320neo" postupno će mijenjati zrakoplove iz sadašnje flote srbijanske zrakoplovne kompanije, među ostalima i "boing 737" koji će do 2020. godine biti skinut s listi letenja.
Kako prenosi RTS, na sajmu u Dubaiju ravnatelj "Air Serbia" Dane Kondić ocijenio je da će ta tvrtka obnavljanjem flote "postati prva u regiji koja ima ove najmodernije zrakoplove".
Prema tehničkim podacima, "A320neo" nadogradnja je zrakoplova A320ceo i predstavlja unapređenje Airbusova A320E, čije su odlike tiši i efikasniji motor koji troši manje goriva, jeftiniji je za održavanje i manje onečišćuje okoliš.
Od 2010. godine kad je prvi put predstavljen A230neo, Airbus je primio 2.500 narudžbi ovog aviona.
Tvrtku "Air Serbia" su ugovorom o strateškom partnerstvu 1. srpnja ove godine osnovale srbijanska vlada i nacionalna zrakoplovna kompanija Ujedinjenih Arapskih Emirata (UAE) "Etihad".
Potpisivanje tog ugovora simbolično je označilo i kraj nekadašnjeg Jugoslavenskog aerotransporta (JAT), a potom JAT Airwaysa, koji je osnivanjem tvrtke "Air Serbia" nakon 66 godina prestao postojati.
"Novi brend Air Serbia bit će raskid s prošlošću, ali ne i raskid s tradicijom. Air Serbia bit će najsigurniji prijevoznik", istaknuo je prvi čovjek "Etihada" James Hogan prigodom potpisivanja strateškog partnerstva i poručio da je "Etihad" opredijeljen da Beograd pretvori u zračno čvorište čitavog Balkana.