Novim ulaganjima na Boriku, koja bi trebala početi krajem iduće sezone, Falkensteiner u Hrvatskoj želi ojačati ne samo kongresnu ponudu nego i pred i posezonu, a koncentrirani su i na ponudu zimskih paketa vjerujući da hrvatski turizam mora živjeti i zimi, a ne samo ljeti.
Ne iznoseći konkretne brojke, iznose i postotke ni o jednom segmentu poslovanja, iz Falkensteinera ističu i da dosta ulažu u edukaciju zaposlenika kojih je tijekom ljetne sezone gotovo 1.000, što stalnih što sezonskih, kao i veći broj studenata i učenika.
Ulaganje u osoblje smatraju vrlo bitnim za pružanje još kvalitetnijih usluga po konceptu 'Welcome Home' i individualnog pristupa svakom gostu što razvijaju u svim svojim objektima.
Bitno im je i gostu pružiti i 'vrijednost za novac', što je kod njih, kako drže, opravdano, tim više što su cijene ove godine bile u istim okvirima kao i prošle godine.
U strukturi gostiju koji dolaze u njihove objekte najviše je stranaca, i to iz Austrije, Njemačke, Slovenije i Italije, a primjećuju i trend povećanja domaćih turista zbog čega su također vrlo zadovoljni.
Zadovoljavajućom ocjenjuju i prosječnu godišnju popunjenost koja bi, kako drže, bila i bolja da i dalje u hrvatskom turizmu ne prevladava sezonalnost za što kažu da im je veliki izazov na kojem sustavno rade.
Za luksuzne apartmane koje su na Punta Skali gradili za prodaju (Rezidencije Senia) ističu da ih je od 187 gotovo 30 posto prodanih, kao i da su svi koje vlasnici dalje daju u tzv. re-rent model popunjeni tijekom cijele ljetne sezone.
Komentirajući najave mogućeg povećanja međustope PDV-a za smještaj i ugostiteljske usluge na 13 posto kažu da će se to pokazati lošim i hrvatski turizam učiniti nekonkurentnijim prema drugim zemljama na području Mediterana, tim više što se ovogodišnje smanjenje PDV-a za ugostiteljske usluge na 10 posto pokazalo dosta dobrim.
(Hina) xtam yds