Takve najave čule su se na današnjoj skupštini UHPA-e, održanoj u sklopu Dana hrvatskog turizma (DHT) u Zadru, a Žgomba ističe i da u svim UHPA-inim planovima za razdoblje 2014.-2018. veliku ulogu ima suradnja s ostalim strukovnim udrugama u turizmu te državnim institucijama.
Predviđajući da će ono što je dobro za UHPA-u i njenih više od 400 redovnih i pridruženih članica biti dobro i za cijeli hrvatski turizam, Žgomba je naglasio i važnost organiziranog turističkog prometa za ukupni promet, posebno u pred i posezoni i posebno za dolazak turista s dalekih tržišta.
Za to, kako je kazao, nisu nužni veliki novci nego više suradnje i zajednički nastupi javnog i privatnog sektora u oglašavanju sa stranim partnerima na određenim tržištima poput Brazila, Japana, Koreje i drugih.
Osvrnuvši se na zabrinutost agencija oko stope PDV-a koja je za agencijske usluge u Hrvatskoj 25 posto, odnosno po direktivi EU-a, a koja je i teško promjenjiva, najviša ili redovna stopa u svakoj pojedinoj zemlji, Žgomba je kazao da to negativno utječe na profitabilnost agencija i stavlja ih u teži položaj nego druge u sektoru koji imaju međustopu. Osim PDV-a na to negativno utječu i brojni parafiskalni nameti, pa agencijama unatoč povećanju fizičkog prometa, investiranja u proizvode i zapošljavanje profit ipak stoji ili i pada.
Za iduću godinu UHPA predviđa nastavak pozitivnih trendova u hrvatskom turizmu i u agencijskom poslovanju uz napomenu da bi tome trebale pomoći i nešto bolje razrađene mjere udruženog oglašavanja nego ove godine, među kojima je i povratak mjera za to oglašavanje za glavnu sezonu koja više nije od lipnja do rujna nego se pomakla od sredine srpnja do kraja rujna.
Na skupštini UHPA-e za direktora UHPA-e za iduće četiri godine ponovo je izabran dosadašnji direktor Željko Trezner.