Osim usavršavanja vještina u korištenju e-marketinga oni će tom prilikom raspravljati i o trendovima, izazovima i mogućnostima korištenja suvremenih digitalnih i drugih promocijskih alata u turizmu.
Najavljujući danas taj skup, koji u zadarskom naselju Punta Skala u Falkensteiner Hotels&Residences počinje dan uoči godišnjeg okupljanja hrvatskih turističkih djelatnika Dana hrvatskog turizma 2013, iz Ministarstva turizma kao domaćin skupa ističu da je ta majstorska radionica UNWTO-a i ETC-a iznimno važna za hrvatski turizam, a posebno jer je Hrvatska ove godine izabrana i u Izvršno vijeće UNWTO-a.
Tijekom radionice o e-marketingu punog naziva "Poboljšanje vještina u razvijanju, primjeni i vrednovanju strategija i taktika e-marketinga" bit će predstavljen i novi UNWTO-ETC "Priručnik o e-marketingu za turističke destinacije – proširena verzija 3.0" kojeg je pripremila kompanija TEAM Tourism Consulting.
Prvi dan radionice obrađivat će teme trendova i izazova za turističke destinacije na društvenim mrežama, mobilne tehnologije i marketing, dok će se drugog dana osim o mjerenju i evaluaciji aktivnosti e-marketinga govoriti o online brendiranju destinacije čemu e-marketing može znatno pridonijeti.