Atlas je pravni sljednik agencije Putnik, osnovane 1923. u Beogradu, a ime Atlas nosi od 1964.
Podsjećajući na burnu povijest te agencije, predsjednik njezine uprave Ivan Gadže istaknuo je da je u samostalnoj Hrvatskoj Atlas, nakon velikih gubitaka tijekom 90-ih, krenuo putem oporavka, a nakon ulaska u sastav adriatica.net Grupe 2006. i dokapitalizacije njegov najveći udjelničar postao je koncern Agrokor.
Prošle je godine Atlas, po Gadžinim riječima, počeo veliki investicijski ciklus te je dva milijuna eura uložio samo u modernizaciju IT sustava istodobno ostvarujući rast u gotovo svim segmentima poslovanja.
Ove je godine do 1. listopada servisirao više od 300 tisuća putnika po svim programima, što je također više nego lani, istaknuo je, dodajući da je u svemu najvažnija kvaliteta proizvoda i suradnja s partnerima na svim razinama.
Vjeruje da će s vremenom Atlas prerasti i u pravu menadžment kompaniju koja će osmišljavati proizvode za destinacije, što im je poželio i ministar turizma Darko Lorencin, koji je na svečanosti istaknuo veliku ulogu agencija u hrvatskome turizmu. Agencije su jedan od najdinamičnijih segmenata u turizmu, rekao je Lorencin, koji vjeruje da im budućnost nije upitna.