Preuzimanjem tvrtke BG Pharm JGL je nastavio s ciklusom razvoja i širenja poslovanja te ulaganja u nove proizvodne pogone. Prepoznavanje akvizicijskog potencijala na susjednom tržištu, na kojemu JGL kroz tvrtku kćer posluje već 12 godina, dogodilo se paralelno s aktualnim, 50 milijuna eura vrijednim investicijskim projektom izgradnje Pharme Valley u Rijeci s kojim JGL namjerava udvostručiti kapacitete i konkurirati već etabliranim brendovima na globalnom tržištu zdravlja, navode iz JGL-a.
Tvrtka BG Pharm osnovana je 1989. godine u Beogradu kao privatno poduzeće, a na domaćem i stranom tržištu tvrtka je postala prepoznatljiva u područjima distribucije lijekova i proizvodnje kozmetike, dijetetskih proizvoda i lijekova. Stečajni postupak pokrenut je 2012. godine, a JGL je preuzeo proizvodni i skladišni prostor BG Pharme u Sopotu kraj Beograda, dio opreme, kao i dvadesetak registriranih licenci.
U JGL-u su o akvizicijama koje bi ubrzale rast kompanije razmišljali već neko vrijeme, a posebice na motivirajućim tržištima kao što je srpsko, koje je prema stanovništvu veće od Hrvatske, a po veličini ljekarničkog segmenta približno isto, no s puno nižim cijenama. Srpsko tržište lijekova samo u prošloj godini vrijedilo je 650 milijuna eura i bilježi konstantan rast, a uz znatno manje porezne pritiske, ima i jeftiniju a izrazito educiranu radnu snagu u području razvoja i proizvodnje lijekova, ističu iz riječke tvrtke.
S obzirom pak da u Srbiji već imaju tvrtku kćer, osnivanjem zasebne pravne osobe koja će spojiti dvije cjeline mogu dobiti i državne subvencije za novootvorena radna mjesta, ističu iz JGL-a te spominju i liberalniju poziciju u Srbiji zbog patentnih zaštita koje nameće Europska unija, a koje se u Hrvatskoj poštuju od 1. srpnja 2013.
JGL je, kako ističu, s prosječnim i kontinuiranim godišnjim organskim 25-postotnim rastom u dosadašnjih 22 godina postojanja, najbrže rastuća hrvatska farmaceutska tvrtka i trenutno se nalazi na trećem mjestu u nacionalnoj farmaceutskoj industriji. Ukupni konsolidirani prihodi JGL Grupe narasli su s 1,5 milijuna kuna u 1991. na 800 milijuna kuna u 2012. godini pri čemu je udio izvoza u prodaji iznosio 75 posto.