Navode da je ministar putovao u Bukurešt, ali ne zbog HŽ Carga nego zbog konferencije Nacionalne koordinacije ECE Kina (National Coordinators ECE-China) koja je održana u ponedjeljak i utorak. Ministar je ondje boravio u ulozi predsjednika Povjerenstva za gospodarsku suradnju Hrvatske s Kinom.
Dodaju da je prilikom boravka u Bukureštu ministar bio i u službenom posjetu rumunjskom ministarstvu prometa, a održao je i sastanak s čelnim ljudima Grampet Grupe na kojem se načelno razgovaralo o tijeku pregovora o kupoprodajnom ugovoru za HŽ Cargo.
Ministru su čelni ljudi Grampet Grupe tijekom tog razgovora dali najnovije informacije vezane za aktivnosti akvizicije u koju su ušli vezano za rumunjsku tvrtku željezničkog prijevoza tereta, a ako netko želi detalje tih informacija iz Ministarstva upućuju na vjerodostojne adrese u Bukureštu.
Za pregovore oko kupoprodajnog ugovora o privatizaciji HŽ Carga iz Ministarstva ističu i da se ne događaju u Bukureštu nego u Zagrebu, kao i da privatizacija 75 posto udjela HŽ Carga nije trenutno upitna budući se tijekom pregovaračkog postupka ne događa ništa dramatično.
Vezano za medijske napise o navodnom spajanju tvrtki Autoceste Rijeka Zagreb (ARZ) i Hrvatskih autocesta (HAC) iz Ministarstva ističu da se ne spajaju te dvije tvrtke nego da je temeljem posebnih odluka u tijeku spajanje biznisa održavanja i naplate autocesta u nadležnosti ARZ-a i HAC-a.
Nakon što je HAC već osnovao tvrtku-kćer koja se pod imenom HAC-ON (Hrvatske autoceste održavanje i naplata d.o.o.) bavi održavanjem i naplatom, na sličan način se i iz ARZ-a izdvaja taj dio u novu tvrtku ARZ-ON, za što je ARZ-u dan rok do kraja ovog mjeseca.
Nakon što se to riješi HAC-ove i ARZ-ove tvrtke za održavanje i naplatu trebale bi se spojiti u jednu, novu tvrtku čiji se naziv za sada još ne zna, navode iz Ministarstva.