Radionica je okupila 120 stranih i domaćih turističkih djelatnika, između ostalog i brojne direktore turističkih zajednica u Hrvatskoj te predstavništava HTZ-a u svijetu, izvijestili su iz Ministarstva turizma.
Pomoćnik ministra turizma Želimir Kramarić naglasio je kako će Hrvatska turistička zajednica na Danima hrvatskog turizma prezentirati Strateški marketing plan za razdoblje 2014-2020, u kojem je jedna od strateških odrednica snažniji fokus na on line alate.
"Želimo prezentirati svijetu na moderan način naše turističke proizvode, posebice s obzirom da je Hrvatska nova članica EU. Imamo mogućnosti koristiti sredstva iz fondova Europske unije te ih moramo iskoristiti i pripremiti projekte", rekao je.
Luigi Cabrini, predstavnik Svjetske turističke organizacije, istaknuo je kako je Hrvatska odlična "priča o uspjehu" na području turizma. Dobar je znak za hrvatsko gospodarstvo činjenica da je ove godine turizam u Hrvatskoj u porastu, i što se tiče dolazaka i noćenja, ali i prihoda.
Valeria Croce, direktorica istraživanja Europske komisije za putovanja, rekla je kako je priručnik, koji će se predstaviti tijekom dana, rezultat višegodišnjih istraživanja, svojevrsna enciklopedija destinacijskog e-marketinga te je dostupan na svim e-knjižnicama Svjetske turističke organizacije i Europske komisije za putovanja.
Priručnik je pripremila kompanija TEAM Tourism Consulting, temeljem narudžbe Svjetske turističke organizacije i Europske komisije za putovanja, a na ovom skupu ga je predstavila Karin Elgin-Nijhuis, jedna od kreatorica.