FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Turističko vijeće HTZ-a o proračunu HTZ-a, oglašavanju, tržištima i sezoni

Autor: tmis
ZAGREB, 4. listopada 2013. (Hina) - Turističko vijeće Hrvatske turističke zajednice (HTZ) na današnjoj je sjednici prihvatilo prijedlog proračuna HTZ-a za udruženo oglašavanje u 2014. od 71 milijun kuna, kao i prijedlog kojim će se 8,5 milijuna kuna iz ovogodišnjeg proračuna HTZ-a preraspodijeliti s online aktivnosti na produkciju multimedijskog i drugog promotivnog materijala.

Članovi Vijeća, kao i ministar turizam i predsjednik HTZ-a Darko Lorencin, na sjednici su iznosili i mišljenja o dosadašnjem tijeku ove sezone, ocjenivši ga dobrim, ali s naglaskom da bi se svi skupa u hrvatskom turizmu i njegovoj promociji trebali više 'pozabavit' ruskim tržištem koje je ove godine u padu, kao i tradicionalnim tržištima poput Austrije, Slovenije, Njemačke, Italije i nekih drugih koji su stagnirali.

Neki su se članovi složili s ministrom da je za rusko tržište ove godine dosta učinjeno, te da nije prevažno za hrvatski turizam jer čini oko 1,8 posto ukupnog turističkog prometa, dok su drugi rekli da se to ne može tako gledati jer su Rusi dobri potrošači koji odsjedaju većinom u hotelima i da je Hrvatska ove godine na tom tržištu sve kasno napravila, uključujući i centre za izdavanje viza.

Čulo se i da ruski, kao i touroperatori iz Velike Britanije, odakle su ove godine zabilježeni važni turistički porasti, traže više smještajnih kapaciteta u hrvatskom turizmu nego im se nudi, pri čemu ciljaju i na niže cijene.

Proračun za udruženo oglašavanje javnog i privatnog sektora za iduću godinu od 71 milijun kuna temljen je na očekivanju sličnih prihoda HTZ-a u 2014. kao i u ovoj godini, još će se usklađivati i s drugim obvezama koje će biti u Programu rada za 2014., a o tome će odlučivati još i Sabor HTZ-a, objasnila je direktorica Glavnog ureda HTZ-a Meri Matešić.

Dodala je kako ga je sada bilo potrebno prihvatiti jer su natječaji za modele udruženog oglašavanja za iduću godinu već završeni, kandidature od partnera su stigle i treba bar okvirno znati s čime će se za tu namjenu raspolagati.

Iznos je za nekoliko milijuna kuna veći nego je bio za udruženo oglašavanje u ovoj godini odnosno temeljem zaključenih ugovora vrijednost je bila oko 63 milijuna kuna.

Za spomenutih 8,5 milijuna kuna iz ovogodišnjeg proračuna koje će preraspodijeliti Matešić je kazala da će se 'uzeti' od predviđene viralne kampanje koja se u ovoj godini nije mogla u cijelosti kvalitetno provesti, te od planiranog rezervacijskog sustava, za što HTZ po zakonu ni nema ovlasti, kao i od sredstava za turističko informacijski sustav koji se također nije mogao dovršiti.

S druge strane, HTZ-u nedostaje, kako je kazala, promotivnih tiskanih materijala za potrebe sajmova i druge promocije pa će se preraspodijeljena sredstva iskoristiti za to.

Istaknuta je i potreba kreiranja i promoviranja novih inovativnih turističkih proizvoda koji bi privlačili turiste tijekom cijele godine, a time i touroperatore, niskotarifne i druge zračne prijevoznike da dovoze turiste jer se suradnja s njima i subvencioniranje njihovih naleta pokazala izuzetno korisnim za turistički promet, posebno za Zadar, Šibenik i Split.

Vijeće je odlučilo i da će se godišnje turističke nagrade Anton Štifanić ove godine prvi put dodijeliti u sklopu Dana hrvatskog turizma u Zadru 24. i 25. listopada, a ne kao zadnjih godina početkom srpnja.

(Hina) xtam yds

An unhandled error has occurred. Reload 🗙