Nakon objave medijskih napisa o dokapitalizaciji dionice su zaronile 9,42 posto.
Medijska izvješća navode na zaključak da bi se kineska kompanija Dongfeng i francuska država mogle predbilježiti na 1,5 milijardi eura vrijedne dionice PSA. Takvo povećanje broja dionica razvodnilo bi vrijednost udjela aktualnih dioničara i to je potaknulo pad njihove cijene na tržištu.
Francuska je država de facto već jednom pritekla u pomoć Peugeotu, odnosno njegovom odjelu za potrošačko kreditiranje. Ukupna vrijednost nove novčane injekcije trebala bi prema aktualnim glasinama iznositi tri milijarde eura.
PSA nije objavio da će prikupljati kapital, ponavljajući tek da pregovaraju s "različitim partnerima" ali da niti jedan od projekata nije "u zreloj etapi u ovom trenutku."
Automobilska je grupa u teškoćama koje pokušava riješiti opsežnim restrukturiranjem, popraćenim ukidanjem radnih mjesta i zatvaranjem postrojenja.
Peugeot se već povezao s američkim automobilskim divom General Motorsom u pokušaju da razvije novu poslovnu strategiju. Prema izvješću koje je naručila vlada u Parizu, kompanija je u velikoj nevolji zbog višegodišnjih strateških pogrešaka a ponajviše zbog propuštene globalizacije.