Ocjenjujući dosadašnji tijek sezone u kampovima i stabilnim, direktor KUH-ovog ureda Adriano Palman za Hinu napominje i da se to može većinom reći za fizički promet u kampovima (dolasci, noćenja), ali da je s financijskim situacija drugačija jer s terena dolaze informacije o smanjenjoj potrošnji gostiju na sve ono što se ne odnosi na smještaj.
Slijedom toga procjenjuje da bi prihodi koji nisu vezani direktno uz usluge smještaja ipak do kraja sezone mogli pokazati trend pada u odnosu na lani.
Po podacima KUH-a prikupljenim na uzorku od 60 posto hrvatskih kamping kapaciteta, do sredine srpnja zabilježen je porast noćenja od 2 posto u odnosu na prošlu godinu, dok je na istom uzorku kampova, ali za razdoblju od otvaranja do kraja lipnja ostvaren rast od 2,5 posto, što znači da se u prva dva tjedna srpnja rast usporio, ističe Palman.
Pojedinačno gledano na razini kampova ili hotelskih tvrtki koje imaju kampove i po pojedinim hrvatskim regijama za sada se ne primjećuju neke značajnije varijacije u indeksu, pa u KUH-u pretpostavljaju da je i kod drugih kampova koji nisu obuhvaćeni uzorkom stanje slično prosjeku.
Procjenjuju i da je ukupno 240 srednje-velikih te oko 260 malih kampova pod obiteljskim vodstvom do sredine srpnja zabilježilo oko milijun dolazaka i 5,8 milijuna noćenja, što su za kamping sektor dobre brojke. Najveće poraste noćenja, od oko 8 posto u odnosu na prošlu godinu, zabilježilo je više od 12 kampova Istre, Kvarnera i Dalmacije koji su investirali i znatno podigli razinu usluge i ponude, ali i cijene.
Važnim za kamping sektor Palman ističe da se takvi dosadašnji rezultati ostvaruju bez 'rezanja' cijena, što je i važnije kada se zna da je ove godine prosječna cijena za obiteljski boravak u hrvatskom kampu 34,19 eura po noćenju, dok je to jeftinije primjerice u Španjolskoj (32,89 eura), Francuskoj (32,09 eura) i mnogim drugim europskim zemljama.
(Hina) xtam yds