Prve edukacije, kako su izvijestili iz Glavnog ureda HTZ-a, održavaju se od danas do 17. srpnja u Zagrebu i Osijeku, a prema planu je predviđeno da se do kraja studenog ove godine održi ukupno 14 seminara/modula u sedam gradova (Zagreb, Osijek, Pula, Rijeka, zadra, Split i Dubrovnik).
Ove godine teme edukacija su prema Programu rada HTZ-a razvoj proizvoda, marketing u turističkoj industriji, komunikacijske i upravljačke vještine, informacijske tehnologije u turizmu te interni marketing.
Edukacija je namijenjena rukovoditeljima i menadžerima u javnom i privatnom sektoru, višem i srednjem menadžmentu sustava turističkih zajednica (HTZ te TZ županija, gradova, općina i mjesta) te predstavnicima svih segmenata turističke industrije (hotelijerstvo, kampovi, turističke agencije i drugo).
Edukacija bi trebala rezultirati poboljšanjem praktičnih znanja i vještina polaznika te mogućnošću njihove neposredne primjene u poslovanju.