Danas se očekivala rasprava o reviziji triju stručnjaka te procjeni povjerenstva sastavljenog za davanje mišljenja i preporuke temeljem tih revizorskih nalaza. No, zbog predugog trajanja prethodnih točaka dnevnog reda, nakon šest sati ta je točka odgođena za tjedan dana.
Prije početka sjednice su pripadnici Kriznog Eko stožera Marišćina prosvjedovali pred ulazom u dvoranu gdje se održavala sjednica, zviždeći te noseći transparente s natpisima "Učinimo nešto dok ne bude kasno" i "Na Marišćini se brani riječka voda".
Predsjednik Eko stožera Josip Katalinić novinarima je izjavio kako su sva tri revizora ocijenila da je postrojenje MBO, koje se namjerava uspostaviti u Marišćini, neprihvatljivo zbog ekoloških i ekonomskih razloga. Istaknuo je kako su takvom postrojenju, koje bi proizvodilo gorivo od otpada, potrebne velike količine nerazvrstanog otpada, što je u suprotnosti s predviđenom primarnom selekcijom otpada.
Zatražio je da se hitno prekine s izvedbom projekta u predviđenom obliku, te da se primijeni mnogo jeftinija i ekološki prihvatljivija inačica koju predlaže Eko stožer.
Iz tog su stožera optužili primorsko-goranskog župana Zlatka Komadinu da "gura" i dalje ovaj projekt svog osobnog prijatelja i kuma Dušana Šćulca, direktora tvrtke Eko plus koja upravlja Marišćinom.
Prihvaćajući odgodu rasprave o Marišćini, Komadina je na sjednici Skupštine napomenuo kako je županija uvažila prijedlog Eko stožera da se provede revizija te formira nezavisno povjerenstvo koje će tumčiti revizorski nalaz. No, dodao je, partnerski odnos ne postoji i s druge strane, netočnima ocijenivši informacije da mu je Šćulac kum i osobni prijatelj.
Komadina je na skupštinskom aktualnom satu kazao i kako je dionica autoceste do Žute Lokve važan dio jadransko-jonskog koridora te da je ta autocesta potrebna. Potrebnim je ocijenio i izradu projekta i dokumentacije kako bi autocesta od Križišća do Žute Lokve bila spremna za izgradnju. ž
"Hrvatskog novca za izgradnju nema pa je nužno okrenuti se modelu koncesije ili EU fondovima", kazao je Komadina, ustvrdivši da je ta autocesta idealna za koncesioniranje. Na pitanje o monetarizaciji autocesta, rekao je da to nije područje djelovanja županije nego već javnih financija.
Prema usvojenoj odluci, novi ustroj županijske uprave temelji se na 11 upravnih odjela, među kojima su novi odjel za socijalnu politiku i mlade, te odjel za kulturu, sport i tehničku kulturu.