FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Josipović: vino, kulinarstvo i kultura su pravi hrvatski brand

Autor: dmar
ZAGREB, 19. travnja 2013. (Hina) - Vino i kulinarstvo su sami po sebi važan gospodarski sektor, ali u kombinaciji s turizmom i kulturom predstavljaju pravi hrvatski brand, poručio je predsjednik Republike Ivo Josipović na današnjem otvaranju Zagreb Wine Gourmet vikenda, koji se 19. i 20. travnja održava u Gliptoteci HAZU-a.

Na manifestaciji se predstavlja više od 130 izlagača iz Hrvatske, Slovenije, BiH, Srbije, Crne Gore, Italije, Francuske i Španjolske.

Josipović je istaknuo da se na manifestaciji u značajnoj mjeri predstavljaju hrvatska vina i kulinarstvo kao dio turizma i opće kulture, a zgodna je poruka da se to organizira u Gliptoteci, jer se na simboličnoj razini spajaju kultura, turizam i kulinarstvo.

Ministar turizma Darko Lorencin rekao je da značaj vina i gastronomije nije samo u novcu, jer oni čine stvarnu dodatnu vrijednost i imaju vrlo jaku promotivnu komponentu.

To se potvrđuje i u slučaju zabrane prodaje hrvatskog terana u Sloveniji zbog slovenske zaštite tog imena. Teran je povučen sa slovenskog tržišta u razdoblju prije ulaska Hrvatske u EU, a hrvatska Vlada će ubrzo reagirati i korigirati što treba na korist naših proizvođača, obečćao je Lorencin.

Kada Hrvatska uđe u EU pokrenut će se svi procesi koji će poslužiti za registraciju našeg terana, a znanstvene dokaze već imamo, i taj problem će biti eliminiran kroz nekoliko mjeseci, ustvrdio je Lorencin.

Na novinarski upit je li probao slovenski teran Lorencin je odvratio da je probao to vino, ali "to nije teran nego refošk".

(Hina) xmd ymd

An unhandled error has occurred. Reload 🗙