Zagreb je nagradu osvojio u konkurenciji sa švedskim gradovima Gaevleom i Oestersundom, a u užemu izboru od deset gradova uz njih su bili i Budimpešta (Mađarska), Ljubljana (Slovenija), Krosno Odrzańskie (Poljska), Sofija (Bugarska), Larnaka (Cipar), Vitoria-Gasteiz (Španjolska) i León (Španjolska), izvijestila je večeras agencija za komunikacijski menadžment "Media Val" .
Cilj izbora bilo je nagraditi lokalne vlasti za postignuća ostvarena u području osvješćivanja javnosti o održivim načinima prijevoza u gradskim sredinama te poticanja građana na kretanje i aktivne životne stilove kako bi se poboljšala opća kvaliteta života. Nagradu su primili predstavnici Grada Zagreba i agencije "EX-ALTO", koja je u suradnji s tvrtkom "Coca-Cola HBC Hrvatska" provodila projekt PARKiranje.
Direktorica Odjela za komunikacije i odnose s javnošću "Coca-Cole HBC Hrvatska" Boška Trbojević rekla je da su ponosni što je projekt PARKiranje ocjenjivački sud prepoznao kao najkvalitetniji projekt prošlogodišnjega Europskog tjedna mobilnosti. "Potpora aktivnostima koje promiču zdravlje i zdrave životne stilove u skladu je s našim smjernicama o društvenoj odgovornosti i jedan je od temelja našega društveno odgovornog poslovanja. Zato nam je osobito drago što će taj projekt poslužiti kao uzor drugim europskim gradovima u njihovim nastojanjima u osvješćivanju javnosti o važnosti kretanja i rekreacije", kazala je.
Europski tjedan mobilnosti održava se svake godine od 16. do 22. rujna i potiče javnu svijest o poboljšanju kvalitete života stanovnika europskih gradova i tomu usmjerene aktivnosti. Projektom PARKiranje otvoren je prošlogodišnji Europski tjedan kretanja, a u dvodnevni program na zagrebačkome jezeru Bundeku s brojnim su se sportsko-rekreacijskim i zabavnim aktivnostima uključili promicatelji zdravih životnih stilova, poznate osobe i brojni građani.