Financijskom planeru pristupa se putem internetskog bankarstva, a omogućuje klijentima upravljanje osobnim financijama pružajući im pregled financijskih tijekova po svim računima u banci na razumljiv način, rečeno je na predstavljanju.
Putem Financijskog planera korisnik može također odrediti svoje kratkoročne ili dugoročne ciljeve i putem izdvajanja u štednju pratiti njihovo ostvarenje te također može postaviti limite na određene kategorije troškova te na taj način kontrolirati potrošnju, kazala je Andreja Vidović, voditeljica Razvoja direktnih kanala Zagrebačke banke..
Internetsko bankarstvo Zagrebačke banke koristi 435 tisuća građana, a u banci očekuju u prvoj godini 50.000 korisnika Financijskog planera. Financijski planer moguće je ugovoriti putem interneta ili u poslovnicama bez naknade za prva tri mjeseca, dok će i kasnije naknada iznositi pet kuna s tim da će brojni korisnici Lepeza mogućnosti banke biti oslobođeni naknade.
Na novinarski upit zašto se u zadnje vrijeme toliko vodi briga o financijama građana, članica Uprave Zagrebačke banke Daniela Roguljić Novak kazala je da recesija traje od 2009. i da se to osjeća kroz rast štednje i pad kredita.
"Živimo u krizi i to nije novost, svakome od nas treba ponekad osviještenje", kazala je Roguljić Novak, istaknuvši, međutim, da se lansiranje ove usluge slučajno poklopilo s najavom ministra financija Slavka Linića da će srezati minuse po tekućim računima građana.
"Građani su najviše disciplinirani u plaćanju dugova i neuredni krediti građana čine 6,5 posto portfelja", dodala je Roguljić Novak.