Nastup na ITB-u u Berlinu važan je za Hrvatsku, ali i brojne druge zemlje svijeta koje predstavljaju svoju turističku ponudu, kao i za brojne turističke i druge kompanije te državne turističke dužnosnike koji se tamo svake godine okupljaju ne bi li čuli i dogovorili najnovije trendove i prognoze uoči početka tekuće turističke godine.
ITB prati i bogat stručni program sa stotinama predavanja, prezentacija, panela i sličnog, a to je i jedna od najjačih poslovnih platformi za globalnu turističku ponudu te prilika za poslovne kontakte i suradnju.
Uz to, svim izlagačima kojih će ove godine na ITB-u biti blizu 11 tisuća iz oko 180 zemalja svijeta, važno je zadobiti i povjerenje Nijemaca, najvećih svjetskih putnika.
Hrvatsku turističku ponudu na ITB-u osim HTZ-a predstavlja i 30-ak drugih izlagača, turističkih i prijevozničkih tvrtki te turističkih zajednica, a prvog dana sajma, u srijedu, 6. ožujka, predviđena je i hrvatska konferencija za medije s popratnom prezentacijom i degustacijom hrvatskih vina.
Uz direktoricu Glavnog ureda HTZ-a Meri Matešić te direktore njemačkog predstavništva HTZ-a, ITB će radno posjetiti i ministar turizma Veljko Ostojić sa suradnicima.
Nakon Berlina HTZ će ovog mjeseca hrvatski turizma promovirati na sajmovima u Moskvi (20.-23. ožujka), Parizu (21.-24. ožujka), Götheborgu (21.-24. ožujka) te Kijevu (27. -29. ožujka).