Taj, kao i posjet nacionalnih poštanskih operatora iz Albanije, Bosne i Hercegovine, Bugarske, Crne Gore, Makedonije, Srbije i Turske predstavlja posljednju etapu projekta za unapređenje kvalitete u regiji jugoistočne Europe. Rezultat će biti dodjeljivanje međunarodnog certifikata koji potvrđuje kvalitetu u pružanju poštanskih usluga, a posebno u međunarodnom poštanskom prometu.
Projekt se sastojao od pet radionica na kojima su svoje upute, savjete i smjernice predstavnicima nacionalnih operatora davali međunarodni stručnjaci iz područja poštanskog prometa.
Na ovoj posljednjoj radionici, koja se održava u Zagrebu i na kojoj gostuju predstavnici poštanskih operatora iz svih zemalja uključenih u projekt, analiziraju se podatci i daju završne upute. U travnju će se obaviti zaključno prikupljanje podataka koje će odrediti razinu kvalitete za koju će se krajem ove godine službeno dodijeliti certifikat.
"UPU QS Certification" je potvrda i jamstvo koje se odnosi na kakvoću prijenosa poštanskih pošiljaka što ponajprije obuhvaća poštovanje rokova, sigurnost pošiljaka, suradnju pošte s carinom, organizaciju poslovanja i drugo. Ovaj certifikat ima 30-ak zemalja u svijetu, a cilj je njime obuhvatiti sve zemlje, a pogotovo sve članice PostEuropa.
Na zagrebački sastanak su svoje poruke o važnosti ovog projekta i poboljšanju kvalitete poštanskih usluga uputili Edouard Dayan, generalni direktor UPU-a, i Botond Szebeny, glavni tajnik PostEuropa.
Na kakvoću poštanskih usluga, posebno u Hrvatskoj pošti, osvrnuo se Karsten Oebro, jedan od projektnih menadžera PostEuropa, koji prati rezultate Hrvatske pošte od početka projekta te je istaknuo kako Hrvatska pošta predvodi u regiji kad je riječ o kvaliteti obavljanja poštanskih usluga, navode iz Hrvatske pošte.